Krokka og prinsessa Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har kobberspiral. Legen mente det var viktig at jeg kjente etter trådene med jevne mellomrom. Dette fordi han mente det var mulig at den kunne dette ut, uten at jeg merket det. Men jeg kjenner ingen tråder.... Gjør dere andre med spiral det?
Heaven har født::) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Ja kjenner dem, både jeg og samboeren:( stikker for han.. Kjenner du dem ikke ,så få mannen din til å kjenne etter. Kjenner ikke han de,så kan en tur til legen være greit:)
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Ja, gjett om! Stakk både meg og mannen så den fikk et kort opphold hos meg!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har hormonspiral. Gynekologen har aldri sagt noe om at jeg skal kunne kjenne trådene, han sa heller at jeg skulle si ifra HVIS jeg kjente dem, så han kunne klippe de kortere.
Krokka og prinsessa Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2008 Nei, mannen kjenner heller ikke.......hmmmmmm. Legen sa at de var klippet så kort at mannen ikke skulle kjenne under sex, men at jeg eller han burde kunne kjenne med hånden. Hadde liksom ikke noe lyst til å dra til legen igjen, har gått inn og ut der i tide og i utide pga komplikasjoner etter fødselen...... Endelig var det litt legefri liksom.....
Krokka og prinsessa Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Er trådene harde, som strenger, eller tynne og myke som sytråd? da kan det jo være at jeg bare ikke "treffer" dem, at de sklir unna fingeren når jeg kjenner siden de er myke???
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg kjente de da jeg hadde kobberspiral, og det gjorde sambo også. De er ikke stive, men ganske så mye, men man skal kunne kjenne de.
Nyseryllikberta Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Ja, kan kjenne de når jeg kjenner etter. Mannen merker de ikke. Tråden er blitt "mykere" etterhvert. Hs, hatt den halvannet år nå.
*under-vidunder* Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 ja du skal kjenne trådene m kopper spiralen hvis ikke må du sjekke m legen... vær obs på at det ikke er så enkelt å kjenne den bare ved å føre en finger opp i skjeden, den sitter opp og tilbake - så derfor må din kjære gjøre det, eller du må prøve en annen stilling... det anbefales å forsøke ved do situasjonen, da sitter man litt mer heldig til for å finne trådene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå