Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 er i uke 35 og har ikke merket noe enda,men det er vel ikke vanlig heller så tidlig..
~Mita~ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 uke 39 her, og min har ikke sunket. han har ligget med hodet godt ned i bekkenet i 10 uker nå, men ikke festet.. håper den synker snart da det begynner å bli rimelig tungt å puste..
undome Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 jeg er i uke 31 og merket for 2 dager siden at magen hadde sunket, alle andre rundt meg har bemerket det og:S Men så har jeg hele tiden stått i fare for å føde før tiden... Så er vell bare å vente å se...
mamsen & guttaboys Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 min begynte og synke i uke 38 og jeg er 39+1 i dag, han ligger godt ned i bekkenet, men ikke festet ennå, (er førstegangs)
Ninemi Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Min sank for to dager siden da hodet var festet. Er i uke 38+2 nå.
9na-helt klar... Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Min sank i uke 36, på vei med nr 2. Hodet ikke festet enda...men det er ikke sikkert det gjør det heller...
Den lille blå smurfen Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Var til kontroll idag, uke 32, og siden sist kontroll i uke 28 har magen sunket betraktelig, hoppet fra øverste kant til nederst på symfysemålet. Synes det er veldig tidlig! Noen andre som dette har skjedd på?
undome Skrevet 16. februar 2008 #8 Skrevet 16. februar 2008 jepp det skjedde noe av det samma til meg. var inn i uke 28 og lå øverst på målet og når jeg var inn nå for noen dager siden( uke 31) Så hadde jeg sunnket enormt på skjemaet.. le spekulasjoener om jeg lekte fostervann. men det gjorde jeg ikke... så aner ikke hvorfor magen hadde minska slik på målet.. Kanksje fordi magen hadde sunket og babyen ikke ligger like mye frem og presser ut magen.. Men slapper av litt mere nede i bekkenet og bak i ryggen.. Iallefall så har magen sunket en god del ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå