Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 er bare helt drømmen når jeg har "alenemor på hobbybasis" helg! *juuuble* (oki, juuuble betyr EGENTLIG banner og sverter)
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Deilig da! Hadde samme jubelfølelsen da vi skiftet body tre ganger isted pga gulp, klining av mat og litt mer gulp + bæsjebleie fra en annen verden :-D
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 hehe...har ei som skiter i eninga selv...og gubben er på utelnadstur og blir borte et par uker vist nok..jaja * banner og sverter*
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Hvordan klarer disse småkrekene å planlegge dette til når pappaene er borte?! Sleipe er de! Og når pappaen er hjemme er alle raserianfall, diarebleier, rennende neser og alt forsvunnet som dugg for solen... Erre mulig?!
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Det er veldig typisk ja...og kommentaren: Jeg skjønner ikke hva du klager for jeg, de er da så friske og blide... DAH!!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Ikkesant?! Og barnevakter som sier det samme! Ja jøss... *grrrr* De er jo verre enn unga:p
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 hee..er vel til mødrene de er verst sies det ;-) Har vel med at mor oftest er der når det er noe.. Blir det fler så skal gubben få ta permisjon fra unger er 6mnd neste gang, det er sikkert i hvertfall:-DD Muahahahhaah
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Denne gangen har ikke jeg rett på perm, og gubben må bruke egenopptjent;) Så han kan være hjemme i 29 uker! *flire* Gleder meg til å se det ja!
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 hehehe....spørs om han komer til å få et annet syn på ting da ja.,.ser ut til at min skal ta de 6ukene denne gangen...regner med at han får å henge fingra i her da..med TO SMÅ hjemme her..og en skolegutt som kommer hjem tidlig på ettermiddagen...*fnis*
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Hehe... Det er moro å trimme gutta... Håper lilletrollet får noen runder med diaré da også, mens den andre allerede bæsjer i vinkler:p (av en eller annen grunn lager jeg nemlig babyer som skiter ca 7 ggr i døgnet de første 4 mnd!!! HAHA) Må nesten lage "gubbens tråd" vi da, når den tid kommer, så alle får litt å flire av;)
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 hehe..min har trua med å lage seg engen profil her inne når den tid kommer..."Uglefar" :-DDD
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Ok, da får jeg tipse ham om at det finnes flere mannfolk her da ;-) Han sitter å fniser over innlegge på bla kranglesia...
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, min har fått allergi... Han er lei fordi JEG er her så mye! Men det er jo en del gutter som snoker her da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå