Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har lest inne på tråder der folk svarer hva de skal kjøpe, og ser nesten ingen som velger denne vogna. Har selv fått en demonstrasjon av den, og vogna er ganske enkelt helt genial. Plager meg at den er så stygg, men det at den kun er 9 kg "tung" og har kjempegod demping, vendbart styre OG sittedel!(sportsdelen) Har både bag, sportsdel og bilsete. Klikkes av og på lett som bare det! Derfor lurer jeg på hvorfor ikke alle andre også velger denne? Den virker jo overlegen på markedet!! Hva er det jeg overser??? Hjelp meg nå jenter!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Fordi jeg velger heller geniale teutonia spirit:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hadde vært litt ok om du begrunna svaret ditt da! Jeg er ute etter andres meninger ja. Men en meninng uten begrunnelse gir meg ingenting i dette tilfellet! Uansett takk for respons.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Fordi denne er utrolig lett, tar ikke plass, Er stilfull/ren. Vendbar sportsdel, full liggestilling på sportsdelen. Låsbart fremhjul, Er sååå enkel og manøvrere. Og er lekker å se på
Phantom´ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Den er rett og slett hinsides stygg!!! Den ser ut som en rullestol. Men så er jeg ikke så hipp og trendy jeg da... Har kjøpt simo til sovevogn og Easy Walker til turvogn...
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Den er ufattelig stygg, og utrolig tung å vippe opp! vi har kjøpt teutonia spirit s3! myyye finere og bedre!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Jepp- jeg holder en knapp på teutonia spirit S3, den står klar nå og er rett og slett en nyyydelig vogn! Og prakisk.. 08 mod har håndbrems også, lett å legge sammen, men litt pittelitt tyngre enn bugaboo. Jeg synes også B. er mindre pen! Selv om den er kjempefin å trille, så gikk det rett å slett på utseendet.. Teutoniaen er penere og like god:))
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Og teutoniaen har også vendbar sittedel, justerbart styre, muligheter for å skifte innvendig trekk, samt det er bare å kjøpe til adapter til bilsete.. Jeg gjorde det slik at det bare er å klikke på maxi cosien!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Supert med respons! Det at sportsdelen kan settes både mot og med kjøreretningen er viktig for meg, og ja, den er grusomt stygg. Det er det som gjør at jeg vegrer meg for å kjøpe den.. Men jeg tenker heller på barnet enn utseende. Hipp vogn? Det var i allefall ikke i tanken mine!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har kjøpt en brukt (fra 2007) bugaboo cameleon. Synes ikke den er stygg i det hele tatt jeg, men det er vel mye smak og behag. Jeg kjøpte den fordi en venninne som hadde den var så utrolig fornøyd med den. Dessuten veier jo vogna nesten "ingenting" og kan slås sammen til å bli veldig liten, noe som er en fordel om man ikke har så stor bil. Den er lett å manøvrere, men hvis det er snø bør man vel ha vinterhjul som ekstra ettersom to av hjulene er veldig små.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har kjøpt den. Genial vogn! Og dessuten er den fin synes nå jeg da. Men jeg liker enkle og rene linjer, ikke alle som gjør det. Dessuten likte jeg at jeg kan kjøpe nytt stoff i en artig farge på kalesjen. Skal gjøre det til sommeren:-) Lengre bag enn veldig mange andre vogner, blir som en vanlig 4hjuling når en setter på vinterdekkene. Ufattelig enkel å ha med i bil etc etc i tillegg til de tingene du selv nevner:) Fikk også anbefalt av ei venninne som har hatt den til sine 2 barn. Superfornøyd. Itillegg har de reist masse verden rundt med den, og vogna er vesentlig mer robust enn den ser ut.
mor.monsen Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Fordi den er dyr, elendig på vinterføre (har testet den mange ganger gjennom jobb) og med vinter hujlene har den ingen fjæring.
Gjest mphs Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har valgt Teutonia Prestige for den kan snus begge veier veldig lett, er lett i vekt, tar liten plass i bilen, hodebeskytter når ungen er liten som kan vippes opp når den er stor nok til å sitte selv og da blir sittedelen lengere,kan kjøpe mye ekstrautstyr til vognen, stødig og god plass i vognen. Har bare sett på bilder av Bugabooen og syns ikke den ser stødig ut og ikke hadde den alle kriteriene jeg har for den vognen vi skulle kjøpe nå.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er i alle fall veldig fornøyd med min, og jeg synes den er fin jeg da:-) Men - jeg tror dette er litt som med kjøp av bil... enten liker en den eller så liker en en annen bil. Kommer helt an på hvilke kriterier du har, og hvilke kriterier som veier tyngst for deg. Hvor bor du? Hvor skal du gå tur? Hva er de 3 aller viktigste tingene for deg? for meg som bor i 5 etg i bygård i Oslo er det en kjempebra vogn, men for andre som bor annerledes til og skal fx trille mer i ulendt terreng så er det sikkert vogner som er bedre.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 HI her, vinter er ikke et dilemma for meg da jeg bor en plass i landet der snø er unntak på vinteren.
Mininni Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har jo valgt den... Og er veldig fornøyd med det!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Eg har valgt den også! Har ikkje fått prøvd den endå (babyen kommer i april), men eg har så mange venninner som har skrytt den opp i skyene. Gleder meg til å teste den ut!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Har kjøpt den jeg, en utrolig bra vogn. Anbefales på det sterkeste :-)
mamiladi Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 :-) jeg har kjøpt den! Den har ikke det klassiske barnevognutseendet, men jeg synes ikke den er stygg. Faktisk syns jeg den er litt kul. Jeg var opptatt av at vogna skulle være funksjonell og lett å trille i byen, og jeg har sett at bugaboo cameleon får mye skryt, så da kjøpte vi den (med alt som var av ekstrautstyr :-D).
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Det virker som kun en "kjøpesentervogn". Elendig på vinter, grus, skog.
Kakebakesøte Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har også hørt mye bra om den. Jeg skal ikke ha denne vognen fordi jeg skal trille på både grus og i skog i tillegg til asfalt. De små julene på Bugaboo Camelon er vel ikke helt passe for slikt...
OhMyGod!!! Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 jeg valgte heller teutonia spirit s3 fordi vi bor i vinterland, og når man har vinterjula på buggisen så er de ikke vendbare, å det er kjempeviktig for meg at de er men synes buggisen er tøff da, det gjør jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 HI her, takker for responsen, ikke lett dette... Man vil jo sine barn det beste! Så vi får se hva det blir til. Redd for at sportsdelen skal bli for lite lun, så om noen kan motargumentere det blir jeg glad!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Jeg går litt i surr i alle merkene jeg har vært og sett på, men når jeg ser bilder av den på nettet, ser det ut som om baggen er festet veldig lavt på vogna. Det må være upraktisk og tungt i ryggen når man må bøye seg så langt ned for å ordne ting med babyen! Her har vi kjøpt OTH, den synes jeg virker overlegen :-)
mor.monsen Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Sportsdelen blir ikke for lite lun om du bruker en pose å sove i til ungen og teppe el over kalesjen. Og det er en fordel å ikke bo i vinterland. For det skal være sagt om den vogna... jeg har jobben en del år i barnehage, men har alsri sett en unge som er sååå glad i vogna si som hun jenta som hadde bugaboo camelon vogn. Hun sov best av alle ungene. Trenger seff ikke å være vognas fortjeneste akkurat det, men jenta ville helst være i nærheten av vogna si hele tiden når vi var ute å lekte. Å ble hun sliten ville hun sitte oppi den å titte på de andre barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå