Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har lest inne på tråden der folk svarer hva de skal kjøpe, og ser ingen som velger denne vogna. Har selv fått en demonstrasjon av den, og vogna er ganske enkelt helt genial. Plager meg at den er så stygg, men det at den kun er 9 kg "tung" og har kjempegod demping, vendbart styre OG sittedel!(sportsdelen) Har både bag, sportsdel og bilsete. Klikkes av og på lett som bare det! Derfor lurer jeg på hvorfor ikke alle andre også velger denne? Den virker jo overlegen på markedet!! Hva er det jeg overser??? Hjelp meg nå jenter!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Den er jo såååååå lav! samboern min er 190cm og jeg er175cm orker ikke å krumme ryggen bare for å trille, pluss at den er så liten i bagen,og sportsdelen må man nesten bytte ut når ungen er 2 år.jeg valgte en emmaljunga! alle mine behov på en vogn!
gifthjemmemammatilto Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Øøøøøh...kanskje fordi den er SVINDYR!??! Jeg kunne svært gjerne tenke meg en Bugaboo,den virker perfekt! Men vi har rett og slett ikke råd til en så dyr vogn! Den er jo veldig dyr å kjøpe brukt også,desverre.... Kanskje fler enn meg som har samme grunn?... Heldig ,du,som har fått deg en sånn:) Har beundret vognen siden nr.1 og venter nå nr.2,men har også for lengst slått det fra meg fordi vi ikke har økonomi til den type "luksus"-som det for meg ville vært! Så sånn er det:)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har mange gode grunner for å ikke velge Bugaboo....og alle har jo sine meninger, så det er jo sikkert derfor det selges så mange forskjellige vogner. Forrige gang så gikk jeg veldig mye sammen med ei som hadde Bugaboo, og da så jeg helt klart at jeg aldri ville ha en sånn vogn. For det første så er den veldig lav. Ungen ligger veldig "åpent" i den i forhold til mange andre bagvogner (og ikke minst i sportsdelen), hjulene egner seg ikke særlig for turstier som ikke er asfaltert eller belagt med veldig fin grus. Når det har snødd ute og fortauene ikke er helt brøytet, så er den umulig å kjøre med (jeg har vært "brøytevogn" på mange turer.). Den har også sine fordeler som feks at den er lett og ganske praktisk. Men jeg vil si at hvis en skal bruke vogna til å gå masse turer med (og ikke bare i byen), så er det en fordel med litt tyngde i vogna. Den blir mer stabil og lettere å trille i litt ulendt "terreng". Det er min mening da, men som jeg skrev i begynnelsen, så er det jo veldig individuelt hva du legger vekt på med ei vogn...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Må "korrigere" et innlegg over og si at bagdelen faktisk er veldig stor Men, jeg er litt frem og tilbake på vogna. Ettersom jeg får vårbarn vil babyen mest sannsynlig opp og titte rundt vinterstider neste år - det plager meg at sportsdelen er så åpen, ser likeom ikke noe lun ut. Har lest alt fra kjempe kritikk til ros ang å kjøre hjulene på snø og grus føre så det er nok en smaksak. Ikke lett dette med vognvalg. Og til starter av innleg, vi har alle så forskjellige preferanser og bruksområder, så ikke rart vi går for forskjellige vogner!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Hi her, takker for respons, la også ut innlegget på 3. tri og fått masse respons der og. Det er helt klart at vi alle har forskjellig krav og forskjellig økonomi. Har ikke tenkt på at vogna var dyr jeg da, da jeg heldigvis slipper å tenke på det... Jeg bor en plass i Norge der snø er unntaket på vinteren, så vinter argumentet faller bort for min del. Triller vel tur både på asfalt og grus vil jeg tro, men kan ikke forstå at det skal være umulig? Dempingen i vogna virker i allefall helt super. Bagen er stor i forhold til andre vogner synes jeg, men jeg også sliter med at sportsdelen virker lite lun. Og kanskje litt liten, men tror det skal gå bra. Siden jeg ikke har stram økonomi er det heller ikke umulig for meg å kjøpe en ren sportsvogn når og om jenta vokser ut av den.. MEN, for det store mennet er at jeg liker ikke utseende på vogna, håper jeg kan venne meg på det, for jeg setter det praktiske forran utseende.. Nå har ikke sambo fått vært med å sett på den da, så han har jo også to ord med i laget. Vi får se hva det blir til.. Uff ja, det er ikke lett dette... Man vil jo at sine barn skal få det beste..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Hei, jeg i motsetning til deg elsker utseende til vogna, men velger ikke vogna fordi sprtsvogndelen er for liten. Har en 2 åring som er liten (veier 10 kg og bruker str 86) og hun skaller i kallersjen på vogna.. Jeg har vært å sett på den flere ganger etter å ha blitt overbevist på nettet, men blitt litt skuffet hver gang.. Derfor kjøper ikke jeg vogna. MEN hadde jeg syntes vi hadde økonomi ti å kjøpe ny vogn når ungen var en 1,5 til 2 år hadde jeg nok valgt den. :-)
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Syns den er veldig fin, men rådyr! Dessuten er den for lav for min samboer. Vi endte opp med en Quinny variant og er kjempefornøyde!
Miss Misantrop Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Naa har mange skrevet om prisen... Hva er den?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Stygg som juling denna vogna. fyyy faen for en stygg vogn
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 7-8 tusen, husker ikke akkurat. Ikke noe dyrere enn emmaljunga eller TFK med bag.. Men er jo mye penger..
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 Vogna er lav,for meg virker den ustø,bagen liten og den er rett og slett stygg.Sporstdelen ser ikke noe god ut for den lille og den ser også liten ut og veldig veldig åpen.Jeg setter komfort for den lille høyt,men det er jo forskjell på hva en synes er komfort da,så derfor finnes det sikkert så mange forskjellige vogner på markede.
Nattinatta Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 Synes vognen er kjempe stilig, men veldig dyr. Vi får også vogn av besteforeldrene, men synes det var i meste laget....
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #14 Skrevet 16. februar 2008 Jeg skal også ha den vognen. Helt genial. En av de største bagene på markedet og enkel å bruke. Dessuten synes jeg det er super-design!
Gjest Skrevet 16. februar 2008 #15 Skrevet 16. februar 2008 Hovedsaklig prisen ja! Og siden jeg venter nr 3 og ikke nr1 så vet jeg at jeg ikke får brukt vognen senere til andre barn. Kjøper derfor ny brukt-vogn denne gangen. Men er enig med mange her at sportsdelen liker jeg ikke. Har sett andre vogn merker med samme type sportsdel hvor barnet ikke får liggi rett med beina, men at de må ha en knekk i knærne. Syns dette virker helt grusomt! Men jeg liker designet og syns det er smart at man får kjøpt vinter-hjul. Liker også det at den blir liten sammenslått og at den veier lite.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #16 Skrevet 17. februar 2008 Hva koster vogna? Og sparer man mye på å bestille på nett fra utlandet?
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #17 Skrevet 17. februar 2008 Det første som slår meg er de knøttsmå forhjulene. Uaktuelt på veiene rundt her på vinterstid, men sikkert fine innendørs på kjøpesenter.
Gjest Skrevet 17. februar 2008 #18 Skrevet 17. februar 2008 De knøttsmå hjulene som er forran kan skiftes ut med vinterjul som hører med til vognen. Det er store lufthjul som er like som bakhjulene. Har selv vurdert vognen, men det er sportsvogndelen som gjør at vi ikke velger den. Selve sittedelen er liten og må mest sannsynlig byttes ut i 1,5-2 års alder. Dessuten kan ikke vognen legges ned i full liggestilling uten å vippe beina opp og rompa blir liggende ned i en dump. Ellers synes jeg det meste på vognen er knall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå