Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 JEg har en x jeg ikke eh, alltid har vært så god venn med. (voldelig og slikt) Og etter lanseringen av Facebook har jeg egentlig bare ventet på at han kom til å dukke opp der inne. Og i dag gjorde han ikke bare det, han klinte til med en sms og msn i tillegg... Hmpf... Og jeg veit liksom ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det og hva jeg skal synes. Er jo på en side nyskjerrig på å snoke profilen siden dette er 7 år siden, lurer litt på åssen han ser ut i dag og sånn. (for som de fleste dritsekker var han jo kjekk) Hva gjør man da? Sier ja og snoker? Sier nei?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Si nei. Rett og slett. Du trenger ikke han som begynner å mase nå:-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Han maser ikke og sånt, heldigvis. Han har jo hatt mobilnummeret mitt i alle disse årene... Men det er lov å være nyskjerrig?! Og jeg kan jo slette han igjen etter endt snoking?!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ikke gjør det, Tilla!!! Si nei! Dette høres ikke lurt ut! *klem*
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 styr unna tillab, jeg har dåååårlig erfaring med slikt...du har MYE mer å tape en å vinne på det mildt sagt..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jammen jammen... Oki da, poenget er godt det asså... Man vet jo aldri. Men jeg er jo litt usunt nysgjerrig og da...
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 jeg veit hvordan det er..jeg brente meg på noe lignende for et par år sia, det eneste som skulle til her var at jeg SÅ på profilen til en eks på blink, det var nok for at han begynte å ringe og terrorisere meg igjen...han tok snokinga mi for "interesse", at jeg gikk tjukk og hadde samboer var av mindre betydning.
Monajenten Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Det hadde jeg aldri gjort om jeg hadde hatt kjæreste/samboer/mann. Med mindre du kan sitte sammen med mannen din og snoke på exen, så bør du la være.
Dronningen! Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Skriv en beskjed til han på den skjulte posten og si at du ikke vil at han skal kontakte deg..... (Om du gjør det så kan du se profilen hans i en mnd, men han kan også se din) To fluer i en smekk:o)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 JEg kan trygt sitte sammen med gubben og snoke på profilen, mannen min kjenner både historien og meg.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 HKH, smart! Men da får han jo respons da, hmmm...
Dronningen! Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Ja i dag er jeg skikkelig i godhjørnet... Er han med i noe nettverk? For i så fall så kan du sikkert snoke litt på han om du er i samme... Da ser han jo ikke noe:o)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 *snoookesnooooke* Skal sjekke i allefall. Men jeg har ikke funnet ham der inne tidligere. Lurer på om han har hatt skjult profil?!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Hemmelig;) Neida, jeg snoker... Jeg bare måtte... Men sendte pm i stedet for å legge ham til. Lata som jeg ikke skjønte hvem han var...
Dronningen! Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Jenta si det... da kan du fritt se profilen hans....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. februar 2008 #21 Skrevet 15. februar 2008 hehe.. din gale dame ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå