1, 2, 3!!! Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 På mandag skal jeg ivei å se på bil. En 96-mod, Audi A4, stv. Pris: 75 000,- Og en 00-mod, VW Passat stv. Pris: 59 000,- Noen som har en av disse? Hva vil dere anbefale? Og evt hvorfor?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Vi har en WV golf st vogn 01 mod, veldig god å kjøre, liker den veldig godt. Er litt liten i baksete, men passaten er litt større tror jeg. Tror du betaler litt mer for navnet audi enn WV..
Heldige meg Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ville ikke valgt noen av de.. De er ganske smale i baksetet..Får du 3 barneseter der? Og A4 har lite bagasjerom, prøv med vogna du skal ha.. Jeg venter selv nr. 3 og jeg har en mondeo. Den skal byttes inn til en større bil. Sett på Ford S-max, WV caravell (eller hva de heter).. Ja, de bilene vi har sett på er sann typisk store biler..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Hvis du skal ha tre barneseter er det ikke mange blier det går i, fikk tips her inn om at det ligger en liste på trygg trafikk sine sider over hvilke biler dette går i. Vi tenker å bytte til WV tourn eller mazda 5 når vi får 3.mann. Men det er jo litt høyere prisklasse enn de bilene dere har sett på da.
mor.monsen Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er i hvertfall VELDIG fornøyd med min ford mondeo2001 mod. Veldig god plass i bilen, let og god å kjøre også på vinteren. Ei vennine kjører audi a4 stasjonsvogn og klager alltid på at det er for liten plass bak.
1, 2, 3!!! Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Blir alene med 3 barn, så ikke avhengig av at en gubbe skal sitte på. Blir nok å ha størstemann på snart 7 framme, ift airbag. Quinny freestyle er vogna vi skal ha plass til.
Mummimamma:-) Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 A4 er det ganske lite bagasjeplass i og litt trangt i baksetet (har leid den noen ganger), er en typisk parbil. Mens Passat er mer romslig, så tror nok jeg ville gått for den!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Prøv bilen med barneseter og vogn, så veit du.. :-)
April76 er på overtid! Skrevet 16. februar 2008 #11 Skrevet 16. februar 2008 Vi har Audi A4 og den har smalere bagasjerom enn for eksempel Passaten, men vi har også kjøpt Quinny Freestyle, går fint inni bak, har også et større barn slik at vi kun bruker to barneseter, går helt fint det Så da er det vel fritt frem hvilken bil du velger, smaken er som baken Jeg tror kanskje jeg ville valgt passaten selv av de to, i og med at den er nyere (og kun derfor, er selv kjempefornøyd med audi, vi har en 2003) Lykke til med bilkjøpet
dansejentes mamma Skrevet 16. februar 2008 #12 Skrevet 16. februar 2008 I følge mannen min er alle AUDI sjåfører idioter. Skjønar kva han meiner og, litt iallefall. Ein riktig kjedelig tysk luksusbil som får brukaren til å tru han er konge på vegen.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 16. februar 2008 #13 Skrevet 16. februar 2008 Begge er jo biler med samme kvalitet. Selv har jeg en VW (Bora) og kjørt mange VW og Audier og liker begge veldig godt. MEner å ha hørt at service og deler av Audi er dyrere enn VW? Men de er ellers ganske like. Km stand er absolutt et viktig poeng her, men dersom den er lik hadde jeg ikke tvilt engang på Passaten... Både pgs prisforskjellen og pga årsforskjellen! Men så er jeg KJEMPEFORNØYD med kjørekomforten på min VW da;) Og det er veldig god plass i bagasjerommet på PAssaten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå