Gå til innhold

Cerazette og blødninger.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg begynte på Cerazette for litt over en uke siden. Det tok ikke mange dagene før jeg bgeynte å blø litt. Dette har økm med dagene. Nå er blødningen slik som en mens blødning. Vet det står at blødninger kan forekomme uregelmessig på bivirkninger. Men at de kom så fort da......... Noen som har erfaringer å dele? Hvor lenge kan denne blødningsperioden vare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk blødning etter en ukes tid også, men den gav seg etter 4-5 dager. Har ikke hatt noe mer blødning siden.. Jeg hadde bare svak blødning vel og merke, så det holdt med vanlig truseinnlegg.

Skrevet

Jeg hadde også blødninger i begynnelsen. Varte vel kanskje ei uke, brukte kanskje bind 3 av de dagene.

Men nå fikk jeg det jeg trodde var mensen i midten av januar. Å jeg blør enda.

en dag blør jeg ikke noe, å neste dag blør jeg masse. så nå vet jeg aldri om jeg trenger truseinnlegg eller bind eller ikke noe. Så for noen dager siden, så havnet pillene i søpla. Gidder ikke å ha det slik.

Vitsen med piller er jo at man kan ha sex. Å visst man bare blør hele tiden, så vil man jo ikke akkurat ha sex.

Skrevet

Jeg fikk også en blødning etter at jeg hadde gått på dem ca 1 uke. Ga seg etter 5-6 dager. Har ikke blødd siden, og startet på dem i august.

Men nå i dag har jeg faktisk litt brunslimete utflod på papiret etter dobesøk, men ikke ellers. Har ikke hatt noe før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...