Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hvordan i alle dager prater man med folk på sukker.no? Fant en kjekk en, men hvordan får jeg kontakt med han da? Hmm...
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 på mange sånne steder må du betale penger for å lese meldinger og sende meldinger....
Gjest anouschka with Love Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Er iallefall sånn inne på match.com... Opprettet en profil men så jeg måtte betale for å sende meldinger. Dessuten så er det en merkelig greie...Det er de samme folkene overalt! Lagt merke til det?!? Jeg var på Møteplassen for 2.5 år siden. De samme trynene var på match nå! Hehe, SKEPTISK da... Får heller møtes i Real Life
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2008 #4 Skrevet 16. februar 2008 hehehe....jeg og det som er enda mer skummelt er at de har samme bildene som for 5 år siden også;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå