Gå til innhold

Dere som driver med nett-dating...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan i alle dager prater man med folk på sukker.no? Fant en kjekk en, men hvordan får jeg kontakt med han da? Hmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på mange sånne steder må du betale penger for å lese meldinger og sende meldinger....

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Er iallefall sånn inne på match.com... Opprettet en profil men så jeg måtte betale for å sende meldinger. Dessuten så er det en merkelig greie...Det er de samme folkene overalt! Lagt merke til det?!? Jeg var på Møteplassen for 2.5 år siden. De samme trynene var på match nå! Hehe, SKEPTISK da... Får heller møtes i Real Life ;)

Skrevet

hehehe....jeg og det som er enda mer skummelt er at de har samme bildene som for 5 år siden også;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...