Gå til innhold

Har dere kjøpt voksipose....

Anbefalte innlegg

Skrevet

, dere som som har termin i Mars?

Eller hva kal dere ha oppi vognen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått skinn og voksipose til vognen av søsteren min. Har selv bare kjøpt dyne. Men jeg tror nok ikke voksiposen blir brukt før til høsten igjen, det blir ikke plass til voksiposen oppi bærebagen. Men når bærebagen blir for liten til babyen, og vi tar den ut, så blir det voksipose...(har kombivogn)

Skrevet

har kjøpt odenwalder posen og lammeskinn. Blir det for varmt bytter jeg ut posen med dyne å sparer posen til høsten/vinteren. Odenwalderposen kan han bruke til han er ca 5 år...:)

Skrevet

skal kjøpe simo thermo comfort jeg. kan brukes til barnet er ca 4 år. Så den kan brukes i både baggen og trilla seinere.

Skrevet

Kommer nok til å bruke pose i starten regner jeg med. Har kjøpt den nye EasyKID som kan forlenges, så den passer fint i bagen i starten.

Hadde voksi til de 2 første, men den er litt for stor og klumpete synes jeg. Men en super vinterpose til skikkelig kalde dager!

Skrevet

Vi har voksipose etter første mann og er superfornøyd! Har også investert i en sommerdyne til den så den kan brukes leeeenge. Har Emmaljunga Duo vogn og oppi bagen er det god plass til en voksipose. Anbefales!!

Skrevet

Bor i kalde og sure trøndelag, så vi har fått lånt oss voksipose fra broren min. Om vi ikke skulle få særlig bruk for den i år, så er det uansett en invistering til høsten/vinteren. Veldig greit med tanke på at du kanskje heller ikke trenger å kle på den lille fryktelig mye klær i det du skal ute å gå - så fram til at det ikke er mange minus så klart:)

Skrevet

Jeg skal bruke voksi til å begynne med. Bor på Nordvestlandet og synes at dyne blir litt snaut på våren. Om du velger å bruke dyne, kan du jo legge babyen på lammeskinn og ellers vurdere vind og vær. Har to barn fra før som er født i april, og brukte posen hele våren da og vil nok gjøre det nå også.

Skrevet

Jeg har voksipose etter første ungen men den kommer ikke til å bli brukt før til høseten. Som hun andre skriver er det ikke plass i bagen og skal derfor bruke den rett i vogna siden.

Men i går sydde jeg meg en ny pose som har samme utforming som voksiposen men mindere slik at den passer i mykbagen. Den har ull utenpå, bomull på innsiden og en dyne inni. Skal bruke den først frem til det blir varmere, og da blir det lammeull under og dyne over.

Skrevet

Jeg har en fin dunpose jeg låner av ei vennine til de første mnd før jeg går over til dyne og lammeskinn.. kjøper voksi pose til høsten.

Skrevet

jeg har lamme skinnspose fra jeg var liten... så den er nok god å varm :o)

Kommer til å kjøpe voksi pose til høsten/vinteren igjen.... kommer ann på hvor lenge hun kan bruke lammeskinnsposen :o)

Skrevet

Nope, har ikke kjøpt pose i det hele tatt. Kommer til å ha lammeskinn, dyne og teppe i vogna. I tillegg er der trekk over vogna. Har også kjøpt fort fleeze dress til småtten. Lettere å regulere varmen med flere lag enn et tykt mener jeg.

Jeg er ikke tilhenger av pose, synes de er store og klumpete, derfor har jeg valgt dyne. Har kjøpt tykk Høye thermodyne.

Skrevet

Jeg har kjøpt voksipose. Skal ha i begynnelsen av april. Å her jeg bor kan den fint brukes til mai. Skal ha den i bagen i min simo kombi. Hadde brio kombi til første mann med voksipose i. Det funka utmerket.

Skrevet

Har termin i april, har kjøpt voksipose. Men også med sommerdyne som ull-innerdyne til å bruke på sommeren.

Skrevet

Nei. Trengs ikke. Vi har en liten bag (dreami) og gjør som sist; vinterdress (pose m/armer), ullpledd og så dyne på toppen. Under:Saueskinn. Tenker ullpleddet fort forsvinner om det er mildt ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...