Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Fortsatt ingen TR å se, negativ gravid test i dag, men positive eggløsningstester nå i 4 dager etter hverandre. Hva skjer med kroppen min? Er jeg gravid? Har vært "rar" i magen i dag- og hatt økende utflod. Noen som har vært borti dette?
har4barn Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei! Er teststreken like sterk som kontrollstreken på el-testene? Jeg har bare tatt el-tester i 2 el. 3 perioder (ikke digital), og jeg har aldri hatt en helt negativ test. Har alltid svak strek, og så en sterk strek når jeg har hatt el. Jeg har aldri utflod når jeg er gravid. Det kommer litt senere i sv.skapet. De gangene jeg har utflod, kommer mensen, og de gangene jeg har vært helt "tørr", så har jeg vært gravid. Vet at det er motsatt hos mange, så jeg vet ikke hvilke erfaringer du har på dette fra før:) Ønsker deg bare lykke til, og krysser fingrene for at det kommer to sterke streker om noen dager på grav.testene!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hei.. takk for svar. Jeg bruker digitale eggløsningstester fra CB. Har brukt disse for å finne eggløsningen min-- hadde positivt utslag på dette 5 februar. Har ellers aldri hatt utslag så syntes det begynner å bli rart med 4 dager etter hverandre. Opplevde dette i mitt forrige svangerskap også- så begynner derfor å lure på om jeg kan være gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå