Gå til innhold

Noen av dere som er i samme båt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt TR denne onsdagen, men den har ikke kommet enda. jeg tok en test på mandag, den var selvfølgelig neg! Men de siste dagene har jeg hatt litt mens smerter og litt hvit og blank utflod! Kan jeg være gravid eller er bare mensen forsinket. Når burdet jeg teste? de 2 siste mnd har menden kommet på dag 32!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle hatt mensen på onsdag,men da jeg testet i dag var den selvfølgelig negativ.Jeg har hatt mensmurringer i flere dager nå.Vondt i ryggen og halebeinet også.Jeg har trodd tanta har kommet flere ganger pga litt lyserosa/brun utflod(veldig lite)Hvis ikke tante kommer i natt skal jeg teste igjen i morgen tidlig.Det beste er vel morgen urin.Jeg skal krysse fingrene for oss.

Skrevet

Jeg er nå 31 dager OVER ikm..

bare neg tester, ingen murringer eller noen symptomer.

Det eneste symptomet er at jeg har fått en liten mage - og BARE foran..

Merkelig sted å legge på seg synes jeg..

Skal snart somle meg til å ringe gynekologen, men orker ikke tanken på noe negativt resultat..

Skrevet

Hei jenter!

Det er så fælt å vente. Har IKM i dag jeg. Har testet negativ i to dager, men ingen TR å se. Har i tillegg testet meg med eggløsningstester og disse har vært positiv de siste 4 dagene- merkelig. Burde vel vente et par dager med testing hvis ikke Tr kommer- men er så utålmodig. Har litt murring i magen, og utflod.

MAsse lykke til med videre testing ;))

Skrevet

OJ du var langt over IKM snartmamma....!! Jeg er 11 dager over ikm, og var hos legen da jeg var en uke over ikm... Tok en hcg blodprøve som jeg får svar på i neste uke... Jeg gikk på pergotime denne pp, så skjønner ikke hvor det har blitt av tr!! Hadde positiv el-test på dag 13, og en alt for lav progesteron blodprøve på dag 21...

Skrevet

Jeg er 5 dager over ikm. Ingen tr, bare masse murringer, også hvit utflod, og nå to siste dagene plutselig luft i magen...

Har tr forsvunnet hos alle?? Dette var jo misstenkelig. Skjønner ikke hva som skjer med kroppen min jeg....

Skrevet

Tanta mi har også forsvunnet!!!

Jeg har alltid hatt sykluser på mellom 28 og 35 dager. Det har ALDRI gått over 35 dager.

Nå er jeg på dag 41, og fortsatt ingen tante å se!! Tester også bare negativt!

Var hos legen for noen dager siden, men har ikke fått svar på blodprøvene enda.

Jeg driver og temper, og ifølge den har jeg ikke hatt eggløsning denne måneden heller. Så feiler meg vel et eller annet.... :-(

Ønsker meg bare TR slik at vi får kommet oss over i neste pp....

Skrevet

ja er det.. sukk..

Men er redd for hva jeg får vite hvis jeg går til gyno..

så jeg utsetter det hele tiden..

men nå skulle jeg jo liksom hatt tr for 2 gang!!! som heller ikke kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...