Gå til innhold

Amming , Erstatning & matvrak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle på 3 uker.

Her er det slik at hun rett og slett er for lat til å spise seg mett på puppen , å får derfor 50/50 med morsmelk & erstatning.

Jeg pumper meg ofte itillegg , slik at hun får mest mulig morsmelk.

Men hun har rett og slett funnet ut at det er enklere å få maten servert på flaska , enn å spise fra puppen.

Flere som har det slik?

Om natta må hun også ha en erstatnings flaske , for hun er så sulten stakkars... Sulten og lat.............

Klem Mamman t Synnøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepps sånn var det med vår også. Hun hadde gulsott når hun ble født og orket ikke suge pupp. Fikk erstatning i tillegg og det tok ikke lange tiden før hun ihvertfall ikke ville ha pupp. Dvs hun tok den men sovnet vel før hun fikk sugd noe melk. Så jeg pumpet meg og vi gav erstatning ved siden av. Men nå er melken borte og det er bare mme...... og jeg har såååå dårlig samvittighet for det hele.. :( Det ble rett og slett altfor slitsomt å gi mme og pumpe og jeg syntes ikke tiden gikk med til noe annet..

Men - på sykehuset fikk vi beskjed om å gi maten med sonde (hjelpebryst), for at hun ikke skulle venne seg til å like flaske fremfor pupp. Men det ble veldig tungvint. Men det kunne kanskje være verdt et forsøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...