mamsen & guttaboys Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Har gått så lenge med intense vonde kynnere og mensenmurring nå at jeg blir gaaaaal...... Nesten så jeg blir bekymret for at jeg ikke skal legge merke til at jeg får rier.... (men det er det vel ingen fare med...hahaha...) Er i uke 39+1 i dag. Hodet har ikke festet seg ennå, var til jordmor i går og alt var fint. Mens termin er i dag, så om ting kan skje snart så blir jeg veldig glad!!! Har kommet litt slim i dag, (men ikke spor av blod-blandet, men helt blankt) men ikke så mye at jeg hopper i taket:) skal på butikken snart nå, når sambo kommer hjem fra jobb og ta helge handelen, gruver meg nesten. ..... LITT lei av alle kommentarene som kommer når jeg møter folk. "har du ikke født ennå?" "ikke lenge igjen nå ser jeg" " må begynne og bli tungt nå ?"(er ikke SÅ stor da) prøver og svare med ett smil om munnen på alle spørsmål, men koker innvendig..hehehe...... Men det var dagens utblåsning, så nå er alt mye bedre:) Ha en riktig super fredagskveld jenter:)
gullet84 Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 herregud jeg kjenner meg sånn igjen... hadde termin igår og fikk sikkert 10 sms der folk lurte på om jeg hadde født eller om jeg lå i fødsel. Jeg unngår sterkt butikker fordi folk spørr så utrolige dumme spm. Og ja det koker innvendig i meg også men bra det er flere her inne som føler det samme:) vi er snart ferdige:) lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå