Jentemamma-03&Guttemamma-07 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Etter 2år som alenemor så fant jeg og samboer tilbake til hverandre :-D Men vill offentlig tro på dette da? Har ei venninde som har sagt hun var alenemor i alle disse år men i virkligheten så er hun jo sammen med samboeren sin. Er så redd folk og offentligheten skal tro dette om oss også for det er jo litt rart sånn egentlig,men selvfølgelig helt fantastisk for oss =)
little old lady hoo Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Dere har vel hatt forskjellige boliger og egen økonomi, så da kan det jo lett bevises at dere ikke har vært sammen, dersom slike spm skulle komme fra det offentlige.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Synes jeg ikke du skal bry deg om:) Skal man gå og bekymre seg for folkesnakket hele tiden, da får man masse bekymringer. Er vel heller din venninne som skal tenke på om folk snakker og at det skal nå frem til rette instans. Kjempefint å høre at det har ordnet seg for dere:)
Nit@™ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg og x-en bodde fra hverandre i 4 år før vi "fant tilbake".. Ingen som tvilte på det. De må jo bare tro sannhenten
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Det trenger du ikke være redd for, det er rimelig normalt at endel finnet tilake til hverandre. Skulle det bli spørsmål så har dere jo bodd hver for dere denne tida og kan sikkert legge fram dokumentasjon på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå