mum&boyz Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Sitte hjemme og spille ps mens ungen er i bh! Ikke gidde noe.. jeg henter i bh på tur hjem fra jobb... Forventer jeg skal lage middag når jeg kommer hjem, fordi han er opptatt med pimp my ride på MTV!!! og nei han er ikke 18år men 32!! Og dette ska vare i 5 uker til... kjenner jeg koker over!!!!!!!!!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hvorfor har han perm når ungen er i barnehagen?!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Sier som over. hva?? Her kan du vel skylde deg sjøl litt også om dere faktisk har sendt ungen i barnehagen?
mum&boyz Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 okei føler jeg må legge til her at ungen er snart 2år og begynte i bh da min permisjon var over..... Så barnehageplassen må betales for uansett om ungen er der el ikke!
UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Pappaperm etter to år? Skjønner ikke fremdeles jeg da =P Og pappaperm er vel for at pappan skal bli bedre kjent med ungen han og, eller?!???? Det er jo ikke ferie...
Supermamm Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Da er jo hele poenget med pappaperm borte. Skjønner ikke hvorfor han ikke har hatt det før...
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Man må vell ta ut all permisjon før barnet er tre år, derfor kan han ta den når barnet er to år.. Men det er absolutt ikke ferie. Jeg hadde holdt barnet hjemme sammen med faren, og ikke levert h*n i barnehagen
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 hvorfor har han pappaperm når ungen er i bhg?
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Pappaperm er for at pappa'n skal være sammen med ungen, ikke sitte dagen lang forran TV'n!!!! Hold ungen hjemme fra barnehagen du, det har gubben din tydeligvis bare godt av! Nå vet jeg ikke hvordan mannen din er ellers, men det høres ikke ut som han setter særlig pris på det DU gjorde hjemme. ( Går nå utifra at du gjorde husarbeid og hadde middag klar når HAN kom fra jobb..) Du bør nok ta en liten prat med han..
1+1=2* Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Du må jo sette krav til han. Selv om dere betaler barnehageplass kan dere jo la ungen være hjemme, slik at barn og far får vært mye sammen. Ellers er jo poenget med pappaperm borte!!!
mum&boyz Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2008 Han måtte ta ut perm senere enn vi hadde planlagt.. og ja pappaperm kan tas ut helt til ungen er 3år! Men det er jo det jeg mener, pappaperm er jo for og være sammen med barnet!! Men han mener vi kaster bort penger om vi ikke bruker barnehagen.. Er han selv som lev han der om morgenen! Har sagt at han kan jo eks hente han tidligere i barnehagen el la han være hjemme.. Ikke så lett.. jeg kan jo ikke TVINGE han til å ha ungen hjemme heller! Det blir jo ikke særlig hyggelig for ungen med en far som helst vil spille el se på TV.. ÅH jeg blir helt oppgitt...
Supertea Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Ja det blir nok fler enn deg som får dette problemet dersom forslaget om tre mndr fødselsperm til far går gjennom...
mum&boyz Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 15. februar 2008 Er det i det hele tatt lov og ha barnet i barnehagen under permisjon? Blir ikke det litt som å jobbe når man er sykemeldt? Herregud latterlig forslag!! På enkelte områder blir aldri mann og kvinne likestilt!! Vi er "programmert" til å ta oss av unga! De er programmert til å LAGE dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå