lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Kevin og Alvin er for like navn til to søsken?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 nei, var ikke det som slo meg først og fremst.
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det blir litt rart for å si det sånn..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Kevin er helt ok, men Alvin, likte jeg ikke i det hele tatt. Virker også litt fantasiløst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå