LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 De stikningene dere kjente, hvordan utartet det seg? Var de nede ved skambeinet, eller lengre opp? Strålte de utover eller? Jeg har kjent litt stikninger idag, som har begynt nede ved skambeinet og strålt oppover mot navlen.. Hvordan kjentes det ut hos dere? Og de murringene som alle snakker om, kjentes det ut som svake menssmerter? Blir kjempetakknemlig for svar:) klemframeg
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2008 Burde selvfølgelig stått dere som er eller har vært gravide i overskriften ser jeg:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hei på deg! Er ikke helt sikker på om jeg er gravid nå men testa utroooolig svaaaakt med billigstrimmel,men kjenner det sånn å som jeg gjorde da jeg var gravid med jenta vår. Altså de stikningene kom rundt el dagen å varte helt frem til ikm, å litt videre mot halve første trimester. Stikningene var i eggstokken, den ene (legen sa det var fordi det var den eggstokken som hadde sluppet det befruktede egget), men tror ikke alltid det er årsaken! Har stukket i livmoren oxo,føles som rett over beinet der ja! Litt sånn stråle stikking kjente jeg igår!Masse, nesten ekkelt altså!Har ikm søndag å nå kjenner jeg ingenting i magen plutselig, er litt av og på de siste dagene mot ikm. Murringene ja de kjennes som svake mens smerter hos meg også. Akkurat som å ha litt mens smerter i ryggen nederst og begge eggstokkene oxo! Nå har jeg hatt stikninger i begge eggstokkene men mest i venstre... Så alt i alt har jeg kjent stikninger på siden i eggstokkene og over beinet der du og kjente det og det føles litt som strålinger... Håper du ble litt klokere!:-) Når har du ikm egentlig?)
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 jeg ble mye klokere:) Takk! Blir jo så usikker om det er graviditetstegn eller om det rett og slett bare er tegn på at tr er like om hjørnet (husker jeg hadde litt stikninger i forrige pp også) jeg har ikm enten søndag 17. eller søndag 24. februar (litt usikker da syklusene har vært litt lange innimellom. Har prøvd pyridoksin nå da, så får vi se) Er kjempespent på å høre mer om hvordan det går med testinga di! Høres jo veldig ut som du er gravid da, er jo normalt med svak test så tidlig:)
Jelly Belly Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er gravid og jeg har masse helt vanlige menssmerter!! Kjennes hvertfall rimelig likt ut.. Var sikker på at alt håp var ute pga dette, men heldigvis ble jeg positivt overrasket!
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2008 Takk:) greit å vite! Har hatt litt svake menssmerter et par dager nå, håper bare ikke det er tr som er på tur...
AO3 Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Enig... Det kjennes ut som det gjør akkurat den timen jeg får mensen, bare mindre. Jeg kjenner at livmora "er der", hvis du skjønner hva jeg mener. Det har jeg gjort i 1-2 uker allerede. Vet ikke hvor langt jeg er på vei... Antagelig er jeg i uke 4-5.
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. februar 2008 Ok, takk:) Er supertakknemlig for svar! man blir jo litt tummelumsk av alle disse symptomene som likesågodt kan være pms! Jeg har hatt det sånn som jeg pleier like før mensen (småvondt i livmorområdet og i ryggen) i 2 dager nå. Håååååper det ikke er pms:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 tror at hvis man kjenner ting i magen man ellers aldri kjenner så kan man tolke det som ett svangerskaps tegn:) er iallefal sånn for meg! skal teste imårgen tidlig oxo!er litt nervervrak nå!! hehe! du har å ikm søndag ja! blir spennende detter her!har du prøvd å ta en test?
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det var det jeg tenkt forrige mnd også, da var jeg HELT sikker på at jeg var gravid.. så kom tr.. så jeg er litt forsiktig med å håpe altfor mye enda da.. har tatt 2 tester allerede, 1 igår og 1 idag. begge veldig blendahvite:( Blir spennende å se imorgen da! Regner med du forteller hvordan det går her inne på forumet:)
LabbogLine Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. februar 2008 Noen flere som har erfaringer å dele? Blir veldig glad for svar:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Hei Mill@78 :-) Hadde en kjemisk graviditet forrige mnd og da hadde jeg disse symptomene, har hatt de samme symptomene tidligere også når jeg har vært gravid..Er av den typen som får super tidlig symptomer av alle slag:-) Forrige mnd: - utflod hele tiden fra el til ikm (dette er ikke vanlig for meg utenom når jeg har vært gravid..så nesten ut som el-slim som aldri tok slutt. -småkvalm fra ca en uke før ikm -stikninger nederst i magen, litt i midten og på begge sider -veeeldig trett -mensmurringer fra ca en uke før ikm Denne mnd: -Litt tunge og ømme bryster (begynt sent i går ca 8 dager før ikm) -Øm nederst i magen, litt stikninger i magen som veksler mellom venstre side, høyre side og midten av magen. -bittelitt småkvalm i morges (7 dager før ikm) -begynt å få utflod i dag (7 dager før ikm) Har alltid hatt sterke mensmerter tett opp mot ikm alle ganger jeg har testet positivt, kjennes helt ut som mensen! Ble litt langt og detaljert dette, men det er jo det eneste jeg tenker på nå om dagene så kan like godt sitte å skrive her inne:-) Har fått med meg at du har kjøpt fertilitetsmonitor!! Jeg lurer på å få tak i en selv hvis ikke det klaffer snart:-)
LabbogLine Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. februar 2008 Takk for svar aug-mamma:) Bare koslig at du skriver langt:) Akkurat sånn som det kjennes ut hos meg da. Men idag våknet jeg opp til litt kraftigere menssmerter, måtte fort opp og se om tr hadde kommet, men ingen tante å se. men kjennes veldig ut som mensen er i anmarsj, så jeg har ikke så store forhåpninger lenger. Egentlig like greit at den kommer, har jo bestilt en ikke så billig fertilitetsmonitor, hadde jo vært kjipt om det var bortkastet penger (selv om jeg gledelig skulle betalt ti ganger så mye for å være gravid,hehe) Må innrømme at dette er det eneste jeg også tenker på for tiden, kan vel si at jeg tilbringer mye av dagen her inne på forumet.. og når jeg ikke er her så tenker jeg desto mer på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå