Kristine_88 Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Lurer på om du kan spørre om jeg blir gravid før eller etter 15 august? Dette er spennende...skal se om vi får likt..hehe...
Gurine Skrevet 16. februar 2008 #3 Skrevet 16. februar 2008 Heisann. Det var meg du spurte ang ikm under her. Hvis du spår litt med pendel, må du gjerne prøve på meg hvis du har lyst Vennlig hilsen meg
Kristine_88 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2008 God dag til deg =) Jeg spår nok ikke med pendel så mye enda.. Begynte i går..hehe..! Men kanskje om en liten stund når jeg funnet ut at det stemmer med svarene jeg får så kan jeg nok prøve ja..hehe er veldig fersk som sagt!! Men koselig at du spør! Mvh
Mamalari Skrevet 16. februar 2008 #5 Skrevet 16. februar 2008 Bruker pendel noen ganger. Nå bruker jeg mest følels og bilder som dukker opp.. Når du bruker pendel på deg selv så er det veldig lett å få opp det du selv ønsker. Får ikke helt noe om når, men iallfall innen august.
Kristine_88 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2008 Ja, jeg trur du har rett!! Innen august ja...så det kan egentlig skje når som helst og frem til da da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå