Skatt i magen :) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Ja da er jeg på dag 12 av syklusen min. første pp hadde jeg en syklus på 42 dager forrige syklus på 36 dager.. er det mulig at jeg har EL idag da? Det stikker noe forferdelig i eggstokken på høyre side, i tilegg så har jeg MASSE EL slim, var sånn at det hang ned når jeg satt på doen (ikke hatt det de forrige pp) Det vil jo si at jeg har en veldig kort syklus denne mnd da??? Ikke fått positivt EL tester de to forrige mnd, denne mnd har jeg ikke kjøpt noen tester av noen slag, tenkte å prøve å ikke tenke så mye på dette å bli gravid... Har mye å tenke på for tiden, bygger leilighet, så er mye å ordne, i grunnen litt glad for det, for da kan jeg kanskje få vekk fokuset mitt fra graviditet litt... litt irriterende å ikke ha noen EL tester å teste med :S Hva mener dere???
Nemi:) Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Hei hei:) Inne på Pernille står det jo at det er el-slim det du beskriver så jeg ville satset på det.. Da virker det som om syklusene er tilbak i gjenge og det er jo kjempe bra!! Jeg sliter fortsatt med sykluser på mellom 40-45 dager og det er SLITSOMT!! hehe
Skatt i magen :) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 ja huff, det er forferdelig med såå lange sykluser Håper kroppene r på vei til å komme i gjenge igjen nå, vil såååå gjerne bli gravid denne mnd er 3 pp vår nå, Alle gode ting er 3 Ja jeg må jo nesten bare tenke at det er EL jeg har nå, men det virker veldig rart, for da får jo jeg en syklus på 26 dager, litt lite det da, men men Håper vi blir gravide begge to, tenk å koselig å sitte til jul med en liten bebis Hodler på å bygge leilighet nå vi, vil såååå gjerne innrede det ene soverommet til barnerom, flytter inn i april, så hadde vært morro det :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå