Gå til innhold

har dere på tv "hele tiden"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sambo vil helst ha den på store deler av tiden, og jeg blir gal av det. slitsom bakgrunnsstøy! mener det må kunne gå an å ha den på bare når det er et program man skal se

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!! Og det er ikke mitt valg. Sambo må ha på tv hele dagen om han ser på den eller ikke!!

Akkurat sånn er svigers også, tvn står på hele dagen og kvelden! Dårlig uvane synes jeg..

Hos mine foreldre slås ikke tvn på før nyhetene kl 1830

Skrevet

Her har vi blitt kjempeflinke til å slå den av.

Hjemme hos mine foreldre står den og durer hele dagen... Utrolig irriterende! Jeg synes det er uhøflig når man f.eks har besøk hos seg og la TV stå på... Bedre å slå av og sette på litt musikk i bakgrunnen.

Når vi skal spise så er det totaltforbud å ha på TV.

Husker at TV'n brukte å stå på mens vi spiste julemiddag hjemme til og med... Grusomt!

Skrevet

ja, huff, dette er en uforenelig forskjell hjemme hos oss....

Skrevet

Gud, nei.

Her er tv på når vi ser på, altså når det går programmer vi vil se. Syns ærlig talt det er veldig white trash å ha tv stående på hele dagen.

Skrevet

Nei, det orker jeg ikke.

Ser som regel litt på god morgen,Norge for så å slå av.

Slår så på igjen til nyheter på tv2 og/ eller nrk.

Skrevet

Veldig mye vertfal. Men jeg skruer ned lyden når jeg blir lei støyen. Kunne sikkert like godt skrudd den av, men det gjør jeg veldig sjelden.

Skrevet

Her er tvn av helt til sambo kommer hjem, han MÅ ha den på. Jeg får fnatt, og han får fnatt av meg fordi jeg klager....

Gjest Mayflower
Skrevet

Har ikke tv!!! Faktisk! :o

Men kan se tv på pc, hvis vi skulle trenge det. Har vart siden slutten av september. =D

Skrevet

Vi har ikke tv i oppholdsrom. Vi går til tv-rommet for å se tv, og da skrur vi den på. Vanligvis rundt kl 21.

Skrevet

Jeg har på tv'n hele dagen... fryktelig dumt... men men.... jeg burde egentlig lære meg å skru den av.... oi oi oi oi.... det er jo noe man kan øve seg på :-)

Skrevet

har den på litt for mye ja.... men om morgenen er det et must, for jeg får ikke gjort noe hvis ikke den er der for å underholde påsan :)

Skrevet

Nei. Den er på om morgenen i helgene, så er den stort sett av til barne-tv. På kveldene er den på hvis en av oss skal se på noe.

Foretrekker musikk i stedet for TV som bakgrunns"støy" :-)

Skrevet

Nei, da blir jeg gal, orker ikke sånn så mye støy etter at jeg fikk barn, blitt litt treg i forhold til musikk og sånn he-he;-)

Skrevet

Nei. den er kun på hvis vi skal se noe spesielt. Ser veldig lite på TV, det har vi ikke tid til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...