Gå til innhold

Vet dere om...

Anbefalte innlegg

Skrevet

det går sykdom nå, som starter brått med skikkelig vond og hoven hals...våknet med det idag....og nå utover ettermiddagen verker det mer og mer i kroppen,og er kvalm og vondt i magen. Har ikke feber,men det føles sånn. Tror ikke det er influensa for da burde jeg vært dårligere og hatt høy feber.....men føler meg skikkelig dårlig :(

Heldigvis kom samboer hjem nå,for jeg har ikke hatt det store overskuddet til minstemann....som i tillegg bare sov 1 time idag,mot sine vanlige 2-3..typisk.

Jaja....må vel bare gjennom det....har liksom vært forkjølet med bronkitt de siste 3 ukene,ble først frisk på tirsdag...

Æsj,uff...fae...heller.

Får trøste meg med dere i helgen. Vi skulle hatt noen vennepar på middag idag,skulle vært på middag hos venner i morgen kombinert med harryshopping...kanskje neste helg :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff a meg, det hørtes ikke deilig ut! God bedring uansett hva det er!

En klem og en kopp te og et ullteppe og tre døgn med barnevakt fra

Skrevet

Uff da.......vi har vært gjennom det meste av virus og dritt i vinter. Da jeg fikk streptokokkinfeksjon så startet det med vond og veldig hoven hals. På det verste var halsen bredere enn ansiktet mitt!!

0Jeg hadde feber i 40 og var kjempedårlig. Verket i absolutt hele kroppen og var kraftige influensasymptomer, men det var altså streptokokkinfeksjonen som ga disse vondtene. Jeg lå og gråt fordi det var så vondt overalt. Klarte ikke å finne en god liggestilling og klarte ikke stå på beina....

Broren min ble innlagt forrige helg med over 41 i feber og fikk konstatert det samme som jeg hadde.......Så følg med. Kanskje vært lurt å få tatt en crp før det blir ILLE.....Jeg gikk nemlig litt til og fra et par uker før, med litt av og på med vondt i halsen. Så det er tydelig at det ulmet en stund før feberen smalt til. Og da blir du liggende en god stund om det går så langt.

Løp og få målt den!!!

GOD BEDRING!!!

Skrevet

Jeg synes stadig det går en eller anne infeksjon nu til dags :=/

Krysser fingrene for at dette er overstått kjapt og at du slipper "billig" unna!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...