Bea- Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg skal ut i morgen, så nå plutselig så vil sambo også ut! Han mener at jenta vårs kan overnatte hos farmor. Jeg mener at han kan fint være hjemme. Han var ute sist lørdag.. Jeg liker ikke helt at jenta mi overnatter hos farmor. hun ser dem kansje 1 gang i måneder. Hvet jo at sviger er veldig flinke med henne. Men, føler meg liksom ikke trygg på at hun er trygg der ute.. Hva mener dere? Er det jeg som er urimelig?
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Har ikke hatt problemer med at de skal overnatte til farmor, nei. Sjelden de gjør det, og minsten som er halvannet, har aldri overnattet borte. Har ikke hatt behov for det heller:)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Hehe, han har overnattet borte, men ikke uten oss:)
Bea- Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Hun er 18 måneder..Hva synst dere? Skal jeg si han kan gå ut, og la henne overnatte hos farmoren?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Dere kan jo dra dit sammen og se hvordan det går, trives hun godt er det vel bare å gå... Skjønner problemet ditt, har selv aldri hatt gutten min til overnatting selv om jeg har egen familie og svigerfamilie som maser om å få laåne han..
MammaTilNick Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 jeg har ingen problemer med dette! har værdens snilleste svigerforeldre, og de forguder lillegutt!
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Ehhh..ja så klart er det greit at de sover hos farmor og farfar...eller mormor og morfar for den del...de har da tatt seg godt av meg og samboeren så da regner jeg med at de klarer å ha barnebarna en natt eller fler også....
Honningmelon Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns det er kjempeflott at de overnatter hos besteforeldre, jeg. Men, nå har mine barn mye kontakt med besteforeldrene sine og da.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Vesla her skal en langweekend til farmor i utlandet i slutten av mnd. Pappaen kjører henne ned og drar videre på biltreff og jeg blir hjemme. Så svaret er vel egentlig at jeg ikke har særlig med betenkeligheter ang det. (noen men det er ikke fordi farmor ikke er en god omsorgsperson, det er pga konflikter om noe helt annet:p)
Alba44 Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 Lillegutt har ikke gjort det ennå, men når han blir eldre og det blir aktuelt så har jeg ingen betenkeligheter med det. Er trygg på min svigermor og hun er en flott farmor.
Kosel Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Mini skal overnatte hos farmoren og farfaren sin i morgen. Han er sju mnd og det blir hans første overnatting uten meg. Legger til at jeg og pappaen hans aldri har bodd sammen, men at jeg og mini ofte er borte å besøker "svigers" så ser ikke problemet med at han overnatter der. De har passet ham flere ganger tidligere og han koser seg der og de koser seg når han er der. Uansett ikke verre enn at de ringer meg og kommer hit med ham om han mot formodning ikke skulle ville spise/sove. Farmoren har full kontroll så de får det nok så fint atte. Tror du fint kan la de overnatte hos farmor om de kjenner henne og har vært der borte. Og som en eller annen foreslo så kan dere jo bli med bort dit først, evt legge barnet før dere drar igjen...
Ellabella* Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det liker jeg :-) Har sendt snuppa avgårde siden 12 mnd'ers alderen på både tre og fire netters overnatting, deilig å slappe av litt og gjøre andre ting innimellom. Dessuten koser hun seg sånn med både farmor og hos mormor og bestefar, og de koser seg med henne. Ikke noe problem!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 15. februar 2008 #15 Skrevet 15. februar 2008 Ser ikke heldt problemmet jeg. GUtten min ser ikke besteforeldrene sine (mine foreldre) stort oftere han, men han ligger der uten problemmer, vet jo godt hvem de er og han er veldig glad i de. Farmoren sin ser han kun 1-2 ganger i året. Det går heldt sikkert bra skal du se at hun ligger hos besteforeldrene sine.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Skulle ønske mine barn hadde en farmor jeg (
Skrullemor Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Skulle ønske farmoren hadde villet det jeg, men tror ikke de er så viktige for henne rett og slett........Hun liker best å komme til oss på besøk så hun kan gå hjem når hun har fått dosen son tror jeg....blæh! er litt irritert for tiden, går snart over:-) Kansje du egentlig vil at pappaen skal være hjemme med henne siden han var ute sisst??
BettyBoob Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 farmoren til Seb bor i Australia, så den saken er utelukket men jeg hadde ikke hatt noen problemer med å la stesvigermor ha ham over natten! Hun er super
Gjest Lille jenta mi+spire! Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det er bare koselig:-) De er jo veldig glad i barnebarnet sitt..selvfølgelig for de ha henne til overnatting:-)
♥Snulder Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Kona til farfar er ei super dame;=) Så hun får gjerne passe småtasser selv om hun ikke er ekte farmor!
eirin20 Skrevet 15. februar 2008 #22 Skrevet 15. februar 2008 gutten vår har sovet hos farmor og farfar;) han er bare 3,5 måned:) er ikke noe problem! han koser seg sånn atte:) Han er mye der da, så vet ikke hvordan det hadde vært hvis han ikke møtte de ofte...
Monajenten Skrevet 15. februar 2008 #23 Skrevet 15. februar 2008 Syns du er litt urimelig, samtidig syns jeg det blir litt prinsippsak at han skal være hjemme med henne. Hvis han var ute sist helg og du skal denne, bør han klare å være hjemme, syns jeg. Men samtidig hadde jeg ikke hatt noen problemer med å la farmor passe så lenge hun vil. Lillegutt sover hos farmor ca. en gang i mnd, og storkoser seg der. 100% oppmerksomhet og masse masse kos:-)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #24 Skrevet 15. februar 2008 Eldstedatteren er hos farmor (og farfar) stadig vekk. I kveld også, faktisk. Hun har vært der en del fra hun var bitteliten. Nå er hun 7 år og har et supert forhold til farmor og farfar. Mye bedre enn jeg hadde/har til min farmor og farfar.
Bruble Skrevet 15. februar 2008 #25 Skrevet 15. februar 2008 Her har vi laget avtale om at eldsta skal på overnatting til farmor fra mandag til tirsdag hver uke. Denne uka ville ikke snuppa legge seg der, så hun kom hjem ferdig stelt for kvelden og la seg i senga si her.. Så får vi se hvordan det går nå på mandag... Men hadde kanskje vært annerledes om snuppa så hene sjeldnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå