Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Min er 10 mnd gammel og 69 cm. Litt over 8 kilo. Så at dette var rett under normalen? Jeg er ikke av de høyeste selv, og har aldri hatt noe problemer med det. Men må innrømme at jeg håper at gutten min blir litt høyere enn mammaen sin... Flere som har små gutter? Det går vel i rykk og napp som alt annet, så det kan jo hende at han snart vokser mer i lengden. Han var jo 50 cm da han ble født.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 jeg har ei lita jente som er snart 8 måneder og 64 cm og her er ingen i familien særlig lave så ikke fårstår jeg hvorfor hun er så lav kanskje hun tar det igjen senere... :-) jeg synes det er litt deiligt jeg for da kan hun være beibien min litt lenger...hehe
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg leste et sted at sannsynlig slutthøyde for en gutt er: farens høyde + morens høyde+13cm delt på 2 Det er selvsagt bare teori. Med den formelen fant vi ut at vår gutt teoretisk blir ett par cm høyere enn sin far.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg trur gutten vår er lav..hehe. Han er over 5 mnd den 23.februar, over 7 kg og ca ca 58 cm. Hele familien til forloveden er veeldig lave, inkludert han, mens i min familie er vi normalt høye og ganske høye.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 mente ikke at han var over 5 mnd den 23.februar, mente han ER 5 mnd den 23. februar:-) hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå