Gå til innhold

SÅ LYKKELIG :D vært på ultralyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var den store dagen,og jeg som hadde gruet meg veldig for om alt sto bra til med den lille,,men det gjorde det..alt så bra ut så da venter vi en frisk liten baby..ny termin ble 15 juli,så ble satt 3 dager fram..det var deilig..men kjønnet fikk vi ikke sett da den lå med beina sammenkrøpet og navlestrengen i mellom der igjen..hehe..leker gjemsel med underlivet sitt..men det betyr ikke så mye hva vi får ,er glad nå så lenge jeg vet den er frisk jeg:D:D:D Jippi....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer, var på UL for en uke siden o allt stod heldigvis bra til! Vi venter en jente til (har 2 fra för) , men 100 % sikker kan man aldrig vara sa hun! Vi har mye o glede oss til, lykke til videre!

Skrevet

så koselig! kjønnet spiller ingen trille! Bra det gikk bra på ul, nå er du enda nærmere mål;-) Go girl!

Skrevet

Tusen takk:D:D:D

Skrevet

Hei Glederseg..kjekt å se deg her..snakket litt med deg på 1 trim... hehe..så hyggelig at du har vært på UL..Hadde ikke du litt blødninger i begynnelsen??? Er det helt over nå??

Hvordan er formen din ellers da???

Skrevet

Hei florina..

Ja husker deg jeg vettu;)

jeg hadde blødninger i uke 7 og 8...ja det gikk over i uke 8 engang:D

Ja ultralyd var herlig..liten frisk baby inni der..

Når skal du på den ordinære ul?

Formen er mye bedre,fortsatt litt svimmle og uten no særlig energi..men det hører med..

Åssen er formen din? hvor langt er du kommet nå?

Skrevet

dytt

Skrevet

Å så godt å få sjekket at alt er ok!!! :) Utrolig deilig så du får bare kose deg videre med magen din!! :-)

Skrevet

Jeg var idag og fikk vite jeg får en gutt i juli :D Har en liten fra før, så nå blir det to sjarmtroll her hjemme :)

Skrevet

Hei!!!

Formen begynner å bli bra..Er i uke 18 i dag. Skal ikke på ordinær ultralyd før om to uker..fikk så seint fordi legen min hadde glemt å sende henvisningen....så da jeg kom til jordmor sist, måtte hun sende...

Ellers er det nå livlig og kjekt i magen..kjenner liv hver dag og det er betryggende..Har vært på 2 ultralyder allerede pga blødningene..men det ser ikke ut til at det kommer fra livmoren...Har forresten vært stopp i noen uker nå..Så håper ikke det blir noe mer blødninger nå!!!!

Har ikke fått sett kjønn på de UL vi har vørt på..så håper at den ordinære vi røpe litt:-)

Skrevet

så koselig og takk til alle:D florina: da kommer det sikkert ikke tilbake,de blødningene og det er herlig uten ..man blir så bekymret hver gang man tørker seg og ser blødninger..vi skal bestille time for å se kjønn denne uken tror jeg..er så nysgjerrige..nå som vi vet alt så bra ut så er det bare gøy å dra å se den lille igjen..håper den ligger litt bedre til denne gangen da..hehe..ja får håpe dere ser kjønn og at alt er bra med den lille..hvilken dag skal dere,ikke lenge før nå?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...