Gå til innhold

Hvor ofte er dere ute ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor ofte dere er ute med venninner/venner? Uten at barna er med såklart? Og hvor gamle er barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. ikke så veldig ofte, kansje 1-2 ganger i måneden:D Hvor ofte er du ute selv då? Må legge til at jeg skulle ønske jeg var mer ute, men som student i kombinasjon med barn er det liten tid til det.. Skal ut på lørdag foresten!:)

Skrevet

En gang i mnden kanskje...

Er da aldri lenge av gangen..

Tar som regel med meg victor overalt da...

Pappaen derimot er ute mere enn meg fordi han har mere energi nå som jeg er gravid. Liker godt å være hjemme etter en slitsom dag...

Kommer nok til å bli flinkere til å hå ut etter jeg har fått nr to.

Deilig å bare kunne være seg selv for en kveld og ikke alltid være mamma..

Skrevet

Victor er 9 mndr.

Hva med deg da?

Skrevet

Jeg har vært ute 1 gang siden fødsel, nurket er 3,5 mndr.........så ikke så ofte ;-) Men har hatt fest hjemme et par ganger da, er ikke så fryktelig glad i å gå på byen lenger.

Skrevet

Nesten aldri..Sist var i okt/nov da jeg møtte 2 venninner på kafe om kvelden

Skrevet

Glemte å si at ungene er 12, 2 og 3 år

Skrevet

Tja, det varierer litt. Men, er ikke kjempe ofte. Barna mine er 4 år og 15 mnd.

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Vært ute 1 gang på 9 mnd :-)

Skrevet

2-3 ganger i året..har unger på 9år, 2 1/2år og 9mnd....etablert i forhold...lite behov for å "riste på røven" ;)

Skrevet

2. hver helg nesten:) Storkoser meg med voksentiden sammen med venner. Ofte deler jeg og mannen på da, så en av oss er hjemme med ungene. Så på den måten trenger ikke de og dyttes hit og dit i helgene:)

Har 2 barn på snart 2 år og snart 4 år..

Sikkert mange som syns jeg er mye ute, men så lenge ungene ikke tar skade av det, så gjør d meg ingenting. Legger ungene før jeg drar uansett, så de merker ikke mye av det..

Gjest Mayflower
Skrevet

Ute på byen ute, eller bare ute av huset med venner?

med venner en gang i mnd kanskje, ute på byen aldri..! Han er 9mnd nå,vært en gang på 25årslag når han var 3mnd.

MEN imorgen skal vi ut på forestilling og spise etterpå!!!! Jeg og samboer pluss flere andre:)

litt utafor tråden,men...:P så fine øyenbryn du har da veronica,victor&enliten imagen!!! :D

Skrevet

Jeg mente vel sånn, bare ute med venner, alt fra tupperware-party (hirr hirr) til "ut på rølpe-fylla" :P Jeg er vel ute sånn ca. hver 2. uke, da passer pappa`en Ellen noen timer :D Hun er 3,5 mnd.

Skrevet

Max annenhver mnd nå for tida i hvertfall...skal bli flinkere sånn sett..

Skrevet

Aldri. Har ikke barnevakt.

Skrevet

Jeg er veldig sjelden ute med venner, men det er fordi jeg har en jobb som krever at jeg er på en del arrangementer og reiser som gjør at jeg er borte på kveldstid. Dermed føler jeg at jeg bruker alenetid-kvoten min på jobb.

Venninner møter jeg fast en gang annen hver mnd og ellers får jeg en del besøk hjemme.

På byen....hm, kanskje 4-5 ganger i året.

Skrevet

1 gang hver 3 mnd kanskje.

Barna er 3 år og 13 mnd.

Skrevet

Jeg møter mine venninner annenhver fredag:) Enten spiser vi hos hverandre, eller møtes på en vinbar, kino osv. Har gjort dette hele tiden, men nå er gutta 3 og 4 år.

Så har jeg et quiz lag som møtes på nærpubben annenhver onsdag.

Utenom dette er jeg vel ute en eller to ganger i mnd. Liker godt å gå i teater og på konserter, henger jo litt sammen med yrket mitt, og gjør det ofte på hverdager. Men da kommer jeg rett hjem etterpå:)

Skrevet

tenker dere ute ute sånn fylla på byen er det svært sjelden:)

Har forresten en kompis som jeg jogger sammen med hver mandeg. Samme mann som henter samboer for squash hver torsdag.

Skrevet

Er ute av huset og finner på noe med ulike venninner 1-2 ganger i uken (etter at snuppen på snart 2 har lagt seg), men da mener jeg kino, gå på kafe, ta et glass vin, ut å spise eller på besøk. Gå på fylla gjør jeg langt sjeldnere...

Skrevet

Aldri! Barna er 2 og 8 år. Men jeg er alvorlig syk og kan ikke gå ut.

Skrevet

tja, 4-5 ganger i året kanskje...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...