Pærefrø Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Herregud så deilig å være ferdig Jeg stod med glans, JEG HAR LAPPEN PÅ BUSS!!!!! det har ikke gått opp for meg enda.. Måtte kjøre bussen alene fra trafikkstasjonen og nedtil storbilskolen, fader så deilig å kjøre den HELT ALENE!!!!!!!!!!!!!! HA EN KNALL DAG ALLE SAMMEN!!!!!!!!!!!!!!!
juddellihuddelli Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Så fantastisk! Gratulerer så mye! Vet du har hatt det tøft i det siste, flott at ting går din vei nå, kanskje flaksen har snudd:) Ha en super helg!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Oj, GRATULERER!!! Tar jeg ikke helt feil har du strevd litt? Er deg velfortjent og vel unt:) Ny jobb i sikte eller? Eller har dere bil som krever større sertifikat?
Pærefrø Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2008 Det var jobb i sikte, men ikke nå....orker ikke jobbe der som x og dama jobber... Men nå tenkte jeg at jeg skulle søke på minibuss hos taxiene...
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer!! Jammen fortjente du en skikkelig opptur nå!
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 *grattis* det er så deilig når man kan slutte å bekymre seg for å stryke!
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Men nå har du jo straks flere muligheter:D Grattis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå