chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Vet ikke om det er et kjent merke jeg. 0-18 kg, 5-pungt sele. Kan monteres både fremover og bakovervendt. Regulerbar ligge/sittestilling med egen nakkestøtte som holder hodet på plass. Dette til en pris av 599,- Er dette noe? Lurer på å bare kjøpe det? Er "bare" 3mnd på vei men ting blir dyrt så må ta det litt nå og da. Husker ikke hva jeg brukte sist, men det var pappa`n til min andre sønn som kjøpte, så det er hannes sete... Noen?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2008 Ingen som har?
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Har du søkt litt om setet på nettet? Har ikke hørt om det. Har tre seter jeg ;-) Et litt eldre britax som står hos besteforeldrene, og selv bruker vi Maxi Cosi. Skal gå over til Besafe combi 1x nå. Veldig fornøyd med maxi cosin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå