Gå til innhold

Remi Top Barnesete... noen erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det er et kjent merke jeg.

0-18 kg, 5-pungt sele.

Kan monteres både fremover og bakovervendt. Regulerbar ligge/sittestilling med egen nakkestøtte som holder hodet på plass. Dette til en pris av 599,-

Er dette noe? Lurer på å bare kjøpe det? Er "bare" 3mnd på vei men ting blir dyrt så må ta det litt nå og da. Husker ikke hva jeg brukte sist, men det var pappa`n til min andre sønn som kjøpte, så det er hannes sete... Noen?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har?

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Har du søkt litt om setet på nettet? Har ikke hørt om det. Har tre seter jeg ;-)

 

Et litt eldre britax som står hos besteforeldrene, og selv bruker vi Maxi Cosi. Skal gå over til Besafe combi 1x nå. Veldig fornøyd med maxi cosin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...