Tre rosa kalver Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Hørte den på radioen her en dag, og ble nesten tårevåt, hehe.. Dame som sang..rolig og lidenskapelig... Hun eller gruppa begynte på C tror jeg.. Og hun sang noe alla "I was made by you/loving you..", men sangen het visst noe annet.. Ringer det noen bjeller hos dere??
LINDA*** Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Coco. Vet det er Coco. Men om det er albumet eller hun som heter er jeg neimen ikke sikker på.
Tre rosa kalver Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 Takk:-) Da prøve jeg å søke;)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Er det ikke "Greys Anatomy"-sangen? Brandie Carlile
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Brandi Carlile - The story?
Tre rosa kalver Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2008 TUSEN takk!! Der var den ja:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå