Gå til innhold

deres meninger....om guttenavn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Jonathan best. Også synes jeg det er finest

Skrevet

Liker best Kasper. Linus syns jeg er veldig svensklydende, Jonathan er litt for mykt guttenavn. Syns jeg. :-)

Skrevet

Nå var det en liten tass som trykket på lagre her før jeg ble ferdig, men skulle stå: Også synes jeg det er finest om man skriver Casper med C :))

Skrevet

Liker Kasper (med K) best, hadde veldig lyst på det navnet selv, men sambo nekta. Er ikke så begeistra for verken Linus eller Jonathan.

Skrevet

Liker igrunnen ingen av de navna, kanskje mest fordi de har blitt brukt mye rundt oss siste åra. Linus er vel det jeg liker best. Kardemommeby blir litt heftig for meg:)

Skrevet

Jonatan! Og så Kasper! Linus er greit nok.

 

Skrevet

Jonathan... Men det blir litt sånn kardemomme-by feeling da.. Var inne på å kalle prinsen det, men ble helt feil.

 

Kasper, nei.

 

Linus - linselus?

Skrevet

Jeg synes Kasper og Jonathan er koselige.

 

Linus liker jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...