Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Liker Jonathan best. Også synes jeg det er finest
peonererfine Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Liker best Kasper. Linus syns jeg er veldig svensklydende, Jonathan er litt for mykt guttenavn. Syns jeg. :-)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Nå var det en liten tass som trykket på lagre her før jeg ble ferdig, men skulle stå: Også synes jeg det er finest om man skriver Casper med C )
petite fleur Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Liker Kasper (med K) best, hadde veldig lyst på det navnet selv, men sambo nekta. Er ikke så begeistra for verken Linus eller Jonathan.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Liker igrunnen ingen av de navna, kanskje mest fordi de har blitt brukt mye rundt oss siste åra. Linus er vel det jeg liker best. Kardemommeby blir litt heftig for meg:)
Nemofish Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jonatan! Og så Kasper! Linus er greit nok.
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Jonathan... Men det blir litt sånn kardemomme-by feeling da.. Var inne på å kalle prinsen det, men ble helt feil. Kasper, nei. Linus - linselus?
prebs Skrevet 15. februar 2008 #12 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes Kasper og Jonathan er koselige. Linus liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå