Gå til innhold

Inspirert. Mest irriterende barnetv/film/serie?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så DRITTLEI Emil. Vi har alle DVDene og veslemor elsker dem.

Det første hun sier når hun kommer hjem fra barnehagen er "memil" og tasser inn i stua, klar for å se på.

*grrrr*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gnottene, Sesam Stasjon, Skrimmel Skrammel, det som går på barne-tv på lørdager nå (husker ikke hva det heter, med hun ekle dukken)...

Skrevet

Det der Kalle og Molo greiene, eller hva det heter, som går på barnetv. Verdens mest kjipe barnetv!!! Og han er så irriterende den lille dokke saken..

Skrevet

Ha ha, tillab, måtte le litt nå;-) Gleder meg til min også begynner å prate! Memil..hihi.

Skrevet

kalle & molo (eldste eeeeelsker den serien *ugh*)

og uhu! kan ikke fordra den....

Skrevet

Rebecca i Jubalong? Helt enig, grusomt å høre på.

Ellers mye av det som går på barnekanalene, Brandy og herr vissvass, katthund osv. Alle de stemmene er så slitsomme å høre på.

Skrevet

Får det ikke helt til med små einsteins hehe..også JoJos sirkus...

Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Teletubbies. Teletubbies. Si Hal-loo

Skrevet

LAZYTOWN!!!! Alt det andre på Playhouse Disney går ann.. er seff dørglei det, siden det alltid går i reprise. Men jentungen elsker det.

Skrevet

Ja, teletubbies er noe fæle greier.

Også får jeg allergi av den dubba versjonen av Spongebob Squarepants! Fysjom...

Egentlig får jeg allergi av alt som er dubba. Prøvd Emil på norsk eller?! *ahrg*

Skrevet

jubalong. kan overleve det meste bare jeg slipper den jubalongen *gah*.

moa foretrekker faktisk nrk 3 framfor disney. ikkeverst...

Skrevet

jubalong!!!!! ekkle dukka på lørdager!

jeg pleier å ta opp mikkes klubb hus, og små einsteins på disney channel, så får han heller se det;)

Skrevet

Noen som husker Pernille, forresten? Og mr Nelson fra Amerika. Det var det verste jeg visste da jeg var liten :P Skumle Pernille med de store, blanke, svarte, onde øynene...

Skrevet

Jeg kan vel egentlig ikke uttale meg siden gullet ikke har begynt å snakke enda, men jeg husker da min lillesøster var liten så gikk Heismann-Hå på barnetv. Og en mer grusomt irriterende person skal man leite lenge etter. Får frysninger bare jeg tenker på det, hehe:)

Skrevet

Kalle Klovn!

(vonde minner fra barndommen bare strømmer på!)

Skrevet

Glemmer aldri Pernille og mister Nelson jeg heller og de reparatørene. Har jo nesten mareritt om de ennå!

Noen som husker "redda Joppe, død eller levande"? Det var irriterende!

Men nå er jeg så gammel at jeg husker "leikestove" med vibeke sæter også da... Og labbetuss, smitt& smule. Hmmm mimre mimre...

Skrevet

Pernille og herr Nelson, ja... Uff , de viste det på nrk super før jul. Datteren min ble livredd.

Skrevet

haha, redda joppe, død eller levande! Med han tvilsomme vaktmesteren som alltid prøvde seg på mora... Hmmm... Seksuelle undertoner i barnetv...

Og heismann H ja, han er faktisk grunnen til at jeg ikke kunne utstå nordlandsdialekt før jeg var langt oppi tenårene. Grøss... Han var rett og slett fæl...

Men smitt og smule, var ikke de på Labbetuss? Hihi, Labbetuss og Vibeke... *mimre*

Skrevet

Teletubbies og Pokemon.....:o). Takke meg til gode gamle Fraglene:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...