Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen er det stor fest i firmaet. Vi er ikke så innmari store, liten privat bedrift. blir ca 30 på festen regner jeg med. ingen som vet jeg er gravid enda

kjenner jeg den mannelige sjefen rett, så er der kun masse champagne og div. vinsorter. Aldri noe alkoholfritt. Begynner med champagne og så til bords med masse annen drikke..

Har vurdert å "bli syk", men samtidlig har jeg så lyst å gå....

Er 8+5 og vil ikke avsløre hemmeligheten før jeg når 12uker..

De kommer til å avsløre meg når jeg avstår fra alkohol samtidlig som de garantert ser jeg har lagt litt på meg. vanligvis tynn, nå ser man tydelig endringer.. får tre på meg en vid kjole ;-)

Tips og råd til hvordan komme ut av knipa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - har vært borti det der. Jeg gjorde følgende: Tok med Mozell i veska (stoor veske et "must") og tok imot et glass. Svevde litt rundt, og gikk så på toalettet hvor jeg tømte ut champis og fylte på med Mozell. Og så hadde jeg samme glasset hele kvelden som jeg fylte på jevnlig. Gjorde det samme på en utekveld - kjøpte kun øl på flaske (grønn el brun flaske selvsagt), gikk på do og tømte ut og fylte med vann! Ingen avslørte meg - gikk fint hele kvelden!

Håper det var noe du kunne bruke - lykke til:)

Skrevet

Jeg sa at jeg gikk på penselin og ikke kunne drikke.

Sa i fra dagen før slik at de hadde alkoholfritt.

Skrevet

Dette er et kjempekjipt problem, gleder meg virkelig til vi skal slippe nyheten! Jeg skrev inn et innlegg her igår om dette, med overskrifta "Hvordan skjule at man er gravid på fest......???". Der finner du mange tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...