Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Ryktene svirrer visst! Hilsen nysgjerrig høygravid.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 ...har ikke sett mye til henne i mediene i det siste, nei. Og så hadde hun jo "omgangssyke"....?
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Haha, hun har vel hatt "omgangsyke" når hun har vært tidlig i svangerskapet tidligere også hun. Så d sku ikke forundre meg.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Du får stille spørsmålet inne på første trimester. Kanskje hun er der? Se etter noen innlegg som tyder på en fjerdegangsmor som er oppgitt over svigerforeldrene... ;-).
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det hadde jo vært artig å prøvd ut det spørsmålet der.
semma Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 I såfall hadde det vært helt typisk dem...;o) Først gifter vi oss i mars, og så de noen mnd etter. Så får vi vårt første barn og de noen mnd etter, samme med nr 2. Og nå ventes vårt 3. barn her i løpet av 2-3 uker, og da tror jeg jaggu dem er gravide igjen..
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Kansje dere er et forbilde for dem? Haha!!
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jeg så en overskrift og en formuleringsmåte i Se og hør som antydet at hun var gravid, men da jeg leste teksten skikkelig så var det bare at kronprinsparet hadde tatt seg mer fri i det siste, og da ser det bladet der sin mulighet til å blåse det opp som om de tar seg fri fordi de skal ha flere barn. Hun var ikke gravid i følge den teksten, men den kunne lett misforstås. (Ikke at jeg pleier å lese Se og Hør da, hehe )
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 nå kan alle som har brukt ordene prins og prinsesse i nic'ene sine skamme seg :-). Hvis nic'et "1 gutt + 1 prinsesse + 1 prins + ny prins/prinsesse" dukker opp her så vet vi hvem vi har å gjøre med. hehe.
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 15. februar 2008 #10 Skrevet 15. februar 2008 hahaha utrolig vittig skrevet *speider etter noen med det nicket* jeg tror hun er gravid, ser litt rundere ut i fjeset og den der "omgangssyken" er det vel ingen som tror på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå