Gå til innhold

Er Mette Marit gravid igjen, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryktene svirrer visst!

Hilsen nysgjerrig høygravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...har ikke sett mye til henne i mediene i det siste, nei. Og så hadde hun jo "omgangssyke"....?

Skrevet

Haha, hun har vel hatt "omgangsyke" når hun har vært tidlig i svangerskapet tidligere også hun. Så d sku ikke forundre meg.

Skrevet

Du får stille spørsmålet inne på første trimester. Kanskje hun er der? Se etter noen innlegg som tyder på en fjerdegangsmor som er oppgitt over svigerforeldrene... ;-).

Skrevet

Ja, det hadde jo vært artig å prøvd ut det spørsmålet der.

Skrevet

I såfall hadde det vært helt typisk dem...;o) Først gifter vi oss i mars, og så de noen mnd etter. Så får vi vårt første barn og de noen mnd etter, samme med nr 2. Og nå ventes vårt 3. barn her i løpet av 2-3 uker, og da tror jeg jaggu dem er gravide igjen..

Skrevet

Kansje dere er et forbilde for dem? Haha!!

Gjest Lenchen *over terminen*
Skrevet

Jeg så en overskrift og en formuleringsmåte i Se og hør som antydet at hun var gravid, men da jeg leste teksten skikkelig så var det bare at kronprinsparet hadde tatt seg mer fri i det siste, og da ser det bladet der sin mulighet til å blåse det opp som om de tar seg fri fordi de skal ha flere barn. Hun var ikke gravid i følge den teksten, men den kunne lett misforstås. (Ikke at jeg pleier å lese Se og Hør da, hehe )

Skrevet

nå kan alle som har brukt ordene prins og prinsesse i nic'ene sine skamme seg :-). Hvis nic'et "1 gutt + 1 prinsesse + 1 prins + ny prins/prinsesse" dukker opp her så vet vi hvem vi har å gjøre med.

hehe.

Skrevet

hahaha utrolig vittig skrevet :D *speider etter noen med det nicket*

jeg tror hun er gravid, ser litt rundere ut i fjeset og den der "omgangssyken" er det vel ingen som tror på....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...