miobell Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Idag føler jeg meg STOR.. hehe.. skal treffe en venninne i byen snart. vi skal ha jentekveld.. Først kafe og frotse i sjokolade, deretter på resturant.. regner med skravel til sent på kveld. hun vet at jeg er gravid, så det er ikke noe stress sånn sett.,, MEN det var det å finne noe å ha på seg.. hehe.. jeg er bare 8+5,mener jeg, men føler meg litt stor i dag.. sikkert mest luft men... ingen klær som passer! bruker vanligvis str. 34/ small , men det funker ikke helt nå..Litt tidlig å dra på seg mammabuksen føler jeg.. så det blir strikk fra knappehull til knapp for å holde buksen oppe og lang genser over.. Fler som opplever at de "vokser" selv om de kun er kort på vei?
GuttemammaTilTo Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 jaaaaa, jeg er bare 5 uker på vei og føler meg mest oppblåst og med vann i kroppen... så det kan bli ubehagelig med stramme bukser! koselig med jentekveld da:-) jeg får vennindebesøk denne helgen men det er for tidlig til at jeg har fortalt noen.. så må fint holde meg en liten stund til! kos dere i kveld da:-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg føler meg også fryktlig stor for tiden, er 9+1 i dag. Er ikke så stor i utgangspunktet, bruker bukser 32 i bukser og XS/S i gensere/topper, men har vokst ut av alle klærne mine nå. (jeg har også begynt med det strikk i buksen trikset :-) Ikke noe mage ennå, syns jeg kjenner antydninger til en bitteliten forhøyning rett over skambenet, men er ikke sikker... så magestr er bare luft ennå, har nok kanskje lagt meg litt ut, men det er nok bare fett. Så føler meg faktisk litt feit til tider.
*Lissi* Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Så koselig med jentekveld da! Er selv 8+2 i dag, og buksene mine strammer ja. Er mitt fjerde svangerskap så det har sikkert litt og si. Har ikke gått opp noe i vekt, men merker en lliten kul på magen:-)
Mille og løva Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg er i 11+4 nå og har helt siden rundt 7+ følt meg slik. Fikk ikkje knappet igjen noen av knappene i buksene og brukte nesten bare tights. Hadde liksom ikkje fått mage, men d gjorde bare vondt når buksen presset på. Men siste dagene nå har jeg plutselig fått på meg buksene igjen ... Magen er liksom oppom buksekanten nå. Gjelder seff bare d som er veldig lave forann da Så kanskje d bare var fordi jeg var oppblåst eller.. Er i iallefall kjempe gla for å slippe bruke tights en stund, er litt sånn jeans jente og har ikke funnet noen fine mamma bukser enda. Gleder meg til sommer og sol så en kan bruke søte sommer kjoler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå