Gå til innhold

Huff, den her idrettskjendisen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de jammen funnet to ungdommer til som han har voldtatt. Tenk å ha vært ute av fengsel så kort tid som han har, og så er han i gang igjen. Og retten mente det ikke var fare for gjentakelse. Utrolig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvem han er.. Håper han sitter inne leeeeeenge denne gangen...

Skrevet

Hvem er han egentlig??

Fælt syntes jeg!

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gå ut med navn så folk kan være obs, kanskje unngå at barna deres blir voldtatt:-S

Fader altså! Blir så sint at det er til å gråte av!

Skrevet

Han er ikke så kjent i Norge som de skal ha det til.. Bare innen enkelte miljøer.. Ville ikke sagt deg noe om jeg nevnte navnet hans..

Skrevet

Vet også hvem han er, siden jeg har drevet med en av idrettene han var i norgestoppen i, i samme fylke. Beskrivelsene i nyhetene gjorde at jeg skjønte hvem det var, noe jeg senere har fått bekreftet.

Skrevet

Bor du Nedre Buskerud?? Er jo veldig liten bygd der han kommer fra.., så alle der vet hvem han er..

Skrevet

Oki, han er altså ingen mann jeg trenger å frykte da...

Kjenner jeg blir helt dårlig, vet ikke hva jeg hadde gjort om dette var mitt barn...

At noen kan være stygge mot barn i det heletatt er ubegripelig...

Skrevet

2 idretter det er snakk om.. Små miljøer innen det så vet ikke om jeg kan si det uten og bli kastet ut herfra,, hehe.. =)

Skrevet

stod hvilke idretter sist han var diskutert her, men husker ikke hvilke....

Så utrolig vanskelig å søke i innlegg her.

Kampsport`?

Skrevet

Amerikansk fotball og boksing..

Skrevet

Jeg mener at sånne jævler fortjener å bli hengt ut i media. Enkelt å greit.

Skrevet

Og friidrett.

Jeg bor vel i nedre Buskerud ja, eller mer mot midtre del.

Skrevet

Friidrett er jo ikke det han er mest kjent for.. Skal man finne frem til han tror jeg amerikansk fotball er tingen og søke på..

Skrevet

Sant nok. Men det var det han dreiv med først, i mange år. Reiste utenlands for å drive med dette, men begynte da i stedet med am.fotb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...