Gå til innhold

Har du EL-bil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster "heroligheten", og er det virkelig lønnsomt (miljøvennlig regner jeg nesten den er)...?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mylian er Mambo-Mamma
Skrevet

Vi har ikke bil - det er kjempelønnsomt - og veldig fint for miljøet også. Tar bussen og går om vi skal noe :-D Anbefales

Skrevet

Nei, men en venninne avmeg har hatt en. Hun sa at det var sværtlønnsomt i seg selv fordi det koster veldig lite ekstra strøm å lade den opp, men at det var noe som måtte byttes (batteri, motor?? husker ikke helt) med gjevne mellomrom og dette var veldig dyrt slik at alt i alt så gikk det egentlig ganske opp i opp der, men de sparte på det pga gratis parkering og gratis gjennom bompenger osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...