-Diddelidu- med spire!! Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Sambo fridde i går på valentinsdagen:) Endelig, dette har jeg ventet på lenge:)) Men han ville at jeg skulle få være med å velge ut ringene, så derfor pakka han bare inn en brosjyre fra gullfunn med de forskjellige ringene i. Så vi skal dit å velge ut ringer i dag:) MEN vi har bestemt å holde det hemmelig til vi får ringene på oss, og det kan jo ta en stund! Uff, da er det 2 STORE ting vil skal holde hemmelig, og det blir jammen ikke lett! Er kun 8+1 uker på vei, så derfor har jeg ikke fortalt om graviditeten til folk enda..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så masse:-) Tipper dere gleder dere til å fortelle de to gode nyhetene
Rina82 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Gratulerer så mye med begge begivenhetene!!! Blir en spennende vår for dere!)
Fruen i huset Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Ååå, så hyggelig! Gratulerer! Da kjæresten min fridde til meg, sa jeg, etter å ha sagt ja, "vil du gifte deg med meg, da?" litt på tull. Nå bruker han det for alt det er verdt og sier at det var jeg som fridde til ham... Haha... Så morsomt... Not...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå