fru.ktbar Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 jeg har lagt på meg 17 kg i uke 38 og føler meg slank, de 3 forrige graviditetene la jeg på meg litt under 30 kg!!!!....men jeg hadde flat mage innen ett halvt år etter fødsel. Mange av de som ikke la på seg noe særlig i graviditeten mistet ikke de overflødige kiloene og noen la på seg mer etter graviditet. Så fortvil ikke dere jenter som legger på dere mye...kan være at dere er slankere etter en stund alikevel. Ikke la det ødelegge noe av gleden i graviditeten. jeg slanket meg heller ikke etter graviditet
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg la på meg 16 kg i første graviditet, 8 kg var borte en uke etter fødsel, og de resterende 8 slanket jeg av ca 7-8 måneder senere. Dessverre var det kg som kom fort på igjen. Denne gangen har jeg foreløpig ikke lagt på meg noe (er i minus fra utgangsvekta) og er halvveis, men regner med det kommer etterhvert. Stresser ikke med vekta, og gjorde heller ikke det sist. Det forsvinner når det forsvinner, er ikke rette tida for slanking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå