Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Vi har slitt med salg av leilighet i ETT ÅR! Masse folk på visninger, men ingen bud. Folk er skeptiske til den høye fellesgjelda. Men i dag ringte det den person til megleren som vi er veldig spente på. Han lurte på om det var mulig å legge inn et bud før mandag. Yaiks!!!! Tør vi å tro på dette? Jeg har innstilt meg på å bo her ganske lenge, siden vi sliter sånn med salget, men kanskje det endelig skjer noe!!! Kryss fingrene for oss, folkens!!!
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 De var på visning på fredag, og de var helt i ekstase!!! Dama sa at de kom til å legge inn et bud på mandag (i dag), og megleren sa det samme etter å ha snakket med dem på lørdag. Jeg tør ikke håpe for mye, men det hadde vært sååååå deilig! Kryss fingrene for oss!!! *håperhåperhåper*
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Det var jeg, HI, som skrev over.....
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Ja no e æ nysjerrig... kos gikk d??????? *krysser finger og tær for dere* hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå