♥ en, to og... tre?♥ Skrevet 15. februar 2008 #26 Skrevet 15. februar 2008 Jeg synes Isak er mye finere enn Liam. Men smaken er som kjent som baken; den er delt. ;-) Lykke til med navnevalg!
Gjest Mayflower Skrevet 15. februar 2008 #27 Skrevet 15. februar 2008 enig med Leonora D her! Liam og Emil blir for likt. Isak er et fint navn:)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #28 Skrevet 15. februar 2008 Ahem!!Sønnen min heter Liam...tok meg litt nær av noen av meldingene her jeg;) Det er et fint navn, men ikke så vanlig i Norge så det tar kansje litt tid å bli vant til det... Og hva Emil og Liam har med hverandre å gjøre kan jeg ikke skjønne...Er jo ikke likt i det hele tatt joh!!
Koseklompen Skrevet 15. februar 2008 #29 Skrevet 15. februar 2008 Isak synes jeg passer best.. og så synes jeg det er finest oxo.. er ikke lett det med navn nei..
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #31 Skrevet 15. februar 2008 Er vel bare det at Emil & Liam har samme bokstaver utenom a og e Isak blir det nok ikke, da samboer kom på at sønnen til kusina hans het det... Det går jo an å bruke samme navn, men blir dumt i familiebesøk Ja jeg har alltid likt Liam, men er usikker.
Skravlemamman Skrevet 15. februar 2008 #32 Skrevet 15. februar 2008 Forslag; Mikkel eller Viktor. Ellers likte jeg Isak best:-)
Mille** Skrevet 15. februar 2008 #33 Skrevet 15. februar 2008 Isak! Jenta mi heter det samme som datteren til kusina til mannen min, hun er kjempestolt over at vi brukte det samme navnet som hun heter. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå