♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Nedpress er når babyen presser seg nedover i bekkenet. Det føles som om babyen er på vei ut faktisk ;o) Ikke vondt, men veldig ubehagelig.
Frk Påske Overtid Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Jeg syns det bare er litt ubehagelig når jeg går... Føles litt som om at hvis jeg ikke kniper, så detter hun ut... Vet jo at hun ikke gjør det, men...he he
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 OK. Har vært så øm i nedre del av magen i dag. Synest undersiden er så tung. Men kjennes ikke slik ut. Er bare 31 uker, så hadde vært rart om det var nedpress, måtte bare finne ut hva det var. Noen som kjenner igjen følelsen som er beskrevet ovenfor? Så utrolig flott at folk er så raske å svare her inne!
Frk Påske Overtid Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Det høres nesten litt ut som babyen kanskje bare ligger å presser på innvollene dine nederst i magen. Kan være ubehagelig nok det, men det kan variere fra den ene timen til den andre...Hørtes litt tidlig ut med nedpress i uke 31, men ikke umulig...
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Det høres mer fornuftig ut. Mest når jeg går mye. Har herjet opp og ned trappene i dag, ryddet hus. Utrolig hvor mye to personer greier å rote....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå