Gå til innhold

Hjelp, gode råd og synspunkter mottas med takk:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo er bedt bort i kveld til et vennepar av oss. Vi er bedt dit etter vanlig sengetid for snuppa på 6 måneder, men det er ikke noe problem egentlig siden vi tar med vogn og hun sover i den også til vanlig om vi skulle være borte sent.

Men saken er den nå at svigermor kan ha henne i natt, men jeg har jo aldri vært uten snuppa mi om natta og synes det er en vanskelig tanke. Samtidig føler jeg at jeg og sambo kunne hatt godt av en kveld i lag uten å bli avbrutt av henne siden vi skal spille litt og sånn i kveld. Å ja jeg savner at vi kan finne på noe bare vi. Men nå sitter jeg her med de blanda følelsene da.

Men så er det det at hun er så urolig om kvelden og natta, våkner og kan ligge å snakke og være litt vanskelig å få til å sovne igjen. Nå er jeg godt inne i det å ikke ta henne opp igjen, men la henne skjønne at det er natt og ikke tid for å komme opp. Jeg er 100% sikker på at svigermor tar a opp omtrent før hun har begynt å babble og da er jo den gode stimen vi er inne i fort ødelagt og jeg må begynne på nytt igjen i morgen. Og i sta ville hun plutselig ikke ta mme heller.

Men det er heller ikke noen unnskyldning egentlig siden hun bare drikker en gang på natt og om det ikke skulle gå så kan jeg bare hente henne når vi er hjemme igjen siden det tar ca. to min.

Føler jeg bare jeg prøver å finne grunner for å slippe barnevakt, selv om jeg på en anna måte vil det. Vi leverer jo henne ikke før rett før hun skal legge seg uansett. Stoler helt på svigermor så er ikke der det ligger. Hun har passet henne litt på dagtid.

Noen som kan komme med sine syn på saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge hun er til å stole på så hadde jeg latt henne passt jenta...ser ut som du egenligt er klar til å ha barnevakt og;)hun bor jo bare 2 min unna,enda et pluss...jeg mener at rutiner ikke blir ødelagt for en natt og svigermor kommer garantert til å ta henne opp når hun gråter,men la dem kose seg:)kan hun evnt passe hjemme hos dere hvis du ikke vil ha henne på overnatting?mme tar hun nåkk når noen andre gir det og hun er sulten nåkk,er det du som har prøvd de gangene hun ikke vil ta? la hun få beskjed at skulle det bli gale må hun ringe deg fort,du er jo bare 2 min unna;)kos deg i kveld.....

Skrevet

Takk.. Nei det var far som ga henne det etter at hun hadde sovet i tre timer så egentlig var hun jo sulten. Men dette var jo bare et engenstilfelle da.

Jeg må nok bare ta mot til meg, prøve å slappe av, kose meg og glede meg over kvalitetstid med min kjære. Er vel på en måte klar ja, er bare litt redd for det som kommer etterpå og tror jeg. Når de førstes har hatt henne en natt så blir det et evig mas om å ha henne!! Jaja, den tid den sorg.

Hun vil ikke passe hos oss av en eller annen grunn.

Skrevet

Du har det egentlig veldig likt som meg du, men i kveld skal jeg prøve. Jeg tenker at det er jeg som kommer til å få det værst, lille jenta mi kommer til å kose seg og det samme med svigermor. En gang må nesten bli den første. Dette går nok bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...