Gå til innhold

Dette er uten tvil min store skrekk!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelige greier, men er det der din største skrekk? Jeg kan tenke meg veldig mange andre ting som hadde vært verre ja.. Det er bare hår, det vokser ut igjen..

Skrevet

Det finnes ting jeg frykter mere selvfølgelig, men helt ærlig så hadde jeg ikke klippet meg for en millon kroner.

Vet ikke hvorfor, ser sekv det høres dumt ut men sånn er det bare...

Skrevet

Vel sånn går det når man absolutt skal kline på ekstra hår istedet for å spare til langt selv, man må jo sjekke at det er ekte vare det man kjøper og ekte løshår til den prisen er sjelden ekte vare..

Men det vokser da ut igjen selv om det sikkert er kjempekjipt.

Skrevet

Synes jenta virket en tanke naiv jeg, fikk inntrykk av at hun var frisørlærling og da burde hun da også vite hva som er ekte og falskt hår. Jeg hadde nok barbert meg ja hvis jeg var nødt til det, ikke noe problem det håret vokser ut igjen.

Skrevet

Hadde ALDRI kjøpt løshår i en Kiosk da men:p Og ihverfall ikke hvis jeg var frisørlærling.....

Skrevet

Dette er uten tvil absolutt IKKE min store skrekk :-)

Jeg er mer redd for sterilitet, kreft, lemlestelse, miste jobben, vettet, familien, venner og den slags :-)

Skrevet

Ha ha, det der minte meg om bakhodet mitt dagen etter fødsel;-) Bora jo bakhodet i puta gang på gang når det begynte å røyne på.....Takk gud for balsam ja.

Skrevet

trist å barbere bort alt håret, tror ikke jeg hadde vært så glad for det.. men er enig med Verdens peneste gogutt er min, dama må jo ha vært ganske naiv når hun er frisørlærling og kjøper "100% ekte hår" på en kiosk.. Aldri i verden om jeg hadde kjøpt hår på en sånn sjappe.. men men, får håpe dama har lært.

Skrevet

Jaa, selvfølgelig er ikke dette min største skrekk, men min store skrekk!

Kanskje jeg er sær, men er livredd for håret mitt!

Klipper meg ofte selv fordi jeg er redd frisøren skal gjøre feil!

Skrevet

...dessuten har jeg inntrykk av at sånn "bedhair" eller pulesveis, er så moderne for tiden? Alle ungjentene her omkring går iallefall rundt med hårbøyle, tuppert fluffy bleket hår :-)

Hun må jo heller tenke at hun har fått gratis übertrendy sveis på kjøpet ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...