sally Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ble litt skremt da| jeg prøvde denne på min 6, 5 mns gamle snuppe i dag. Det står på pakka at de er for barn over seks mnd og at de er gode for gommene. Så de virket jo perfekt for henne. Men det første som skjedde var at en stor bit brakk av og ble værende inni munnen hennes. Vanskelig å få ut, jeg var redd for å skyve den lengre bak, redd for at hun skulle sette i halsen... Heldigvis la biten seg oppe i ganen etter en liten stund så jeg klarte å pirke den ut. Men denne kjeksen gav meg et støkk! Vil herved advare andre eventuelle brukere. Jeg holder meg heretter til halvtørre skalker (som også er bra å tygge på for ømme, små gommer;-) )...
heldigec Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jeg opplevde det samme og har gitt resten av kjeksen til 3-åringen i stedet - stor suksess. Synes i grunnen brødbiter og forsåvidt også kavring setter seg i ganen hele tiden også. Må ta en finger og pirke ut etterpå. Men øvelse gjør vel mester....
sally Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 mm, det gjør det sikkert. Har ikke prøvd det så myen enda heller. Men det haster jo egentlig ikke. Synes bare det er gøy å prøve ut nye ting / nye smaker og konsistenser. Men hun kan jo gjerne vente litt med brød, egentlig...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Synes denne kjeksen er bedre enn en skalk jeg da;) Da kjeksa går i oppløsning fort, men d gjør jo ikke skalken. Men nå er snuppa mi straks 9 mnd da, så hun har kanskje litt mer erfaring med å spise harde ting. Men synes kjeksa var kjekk jeg da, ettersom den løser seg fort opp, slik at den er liksom ikke så farlig.
selma07 og engel Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Vi har hatt samme opplevelse som deg, og da var snuppa større enn di! Vet flere som virkelig har satt den i halsen, der man har måtte dunke den ut.. og babyen har spydd etterpå.. og det er jo skikkelig satt i halsen... Så kast den i søppla!! Det gjorde jeg!! _Drittkjeks!!! Farlig er den!! Full av sukker er den også!!!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 Jenta vår syntes den er kjempegod og koser seg masse med den, ho er 9mnd, og veldig flink til å spise da. Jeg liker at den blir myk og oppløser seg så fort. Ellers så får ho like så godt en Marie kjeks istede for de er billigere. Og joda de har jo sukker i seg men er jo ikke ment man skal fore barnet med mange hver dag heller da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå