Gå til innhold

HJELP! Jeg kjeder meg sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har dere noen gode tips til å få dagene til å gå? Har termin på søndag, men dagene føles lange som år, og humøret synker og synker. Ikke har jeg særlig apetitt, og og ingenting er morsomt lenger. Deprimert??

Er lei av tv, lei av å gå tur, lei av at livet står helt STILLE.

Det hører med til historien at sambo jobber sykt mye, og utover kveldene, fordi han skal tjene seg opp et pengebuffer (får ikke betalt perm etter fødsel) og at vi har flytta til en ny bydel der jeg ikke kjenner noen. Har mange venner i byen, men det blir litt prosjekt å invitere folk på besøk.

Jeg er normalt sett en veldig aktiv person, jobber mye, mye på farten, urbant liv, så ble graviditeten veldig stillestående da jeg ble hundre prosent sykmeldt en måned før jul, med beskjed om å være mest hjemme. Så nå føler jeg at jeg bare har vært i denne leiligheten de siste månedene, og ikke får gjort noe nyttig. har vasket klærne og bakt og alt det der, men savner mitt gamle liv der jeg ble utfordret intellektuelt på jobb, var ute blant folk, trente, hadde en kropp som lystret etc...

er det bare meg som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, nei, ikke bare deg. Ingen tvil om at dette er kjedelig.. Har vært 100% sykemeldt siden før jul, termin 1 mars. vi flyttet hit for 1 år siden, å kjenner ikke sååå mange, hvertfal ikke på den måten. dessuten er jo de fleste på jobb.

men appetitten er d ingenting å si på! kunne spist sjokolade konstant! sliter me å beherske meg.. mange kilo som må av når ungen kommer ut. har ei jente på 2 fra før av da, så d er jo litt å holde på me..

men det er litt spesiellt å gå sånn. forde om d hadde vært kjempegodt å hatt noe å gjøre, så orker jeg jo ikke.. mannen min jobber også mye for tiden, da vi trenger pengene.

ska bli deilig å bli ferdig me dette! men oppi d hele prøver jeg å nyte den rolige tilværelsen, for jeg vet jo at alt blir snudd på hodet når han kommer ;)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse..Min mann jobber mye, jeg har et trøblete svangerskap og vært sykemeldt hele tiden..Blir deprimert av dette jeg også....

Det er som du sier at det føles ut som livet står helt stille...

Håper babyen din kommer på søndag så du får livet tilbake..jeg har 5 laange uker igjen.

Skrevet

Jeg er en uke på overtid, så jeg vet hva det er å gå hjemme for å si det sånn! Men jeg syns dagene og ukene går ganske fort igrunn. Jeg baker en del, har noen faste tv program, sitter på nettet. SPiller play station, hehe, da flyr tiden! Er alltid ute å går en liten tur, og er på butikken nesten hver dag. Godt å komme ut å se folk=)

Når man har sånne små ærender går tiden. Passer alltid på at huset er fint, ryddig og rent i tilfelle vi plutselig må reise. Ellers er det viktig å hvile og sove masse så det skal man ikke ha dårlig samvittighet for.

Håper du finner på noe=)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen annet enn at min samboer ikke jobber veldig lenge om dagen. Jeg kjeder meg og er ekstremt utålmodig! Ikke får jeg sove så lenge som jeg ønsker heller.

Føler at livet står på vent, og går bare og venter på at det skal brake løs! Frustrerende! Fire dager siden termin...

Håper det skjer noe for deg snart! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...