rikedaspike Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Går nå iden 2 uker med symptomer som en forskjølse men lurer på om det er det... ikke at dere er leger..lurer bare på om noen har det sånnt også før jeg øppsøker lege. Jeg er tett i nesa, hodet, føles som pakket i bomull. Slitsomt å ha det sånnt. Smakenervene er helt topp + lukesansen noe en pleier jo ikke å ha når en er forskjølet. Vet at jeg har litt støvallergi, men er kan jo ikke være høysnue eller liknende?? Blomstrer jo ikke noe enda? Forstår meg ikke på det altså!
callmebecka Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Høres veldig ut som mitt forrige svangerskap ;o) Da var jeg tett i 6 måneder...! Det hjalp en del med nesespray og saltvann, får du letta nesa letter hodet litt også. I følge legen min er dette en ganske vanlig svangerskapsplage...
rikedaspike Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. februar 2008 takk. da må jeg vel bare leve med det.....) finnes jo verre ting - blir bare dødssliten av det ja!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Ja eg har også vore tett i nasa i fleire veker, men heldigvis gått litt over! Måtte bruke nasespray kvar kveld for å få sove...Er visst noko som skjer med slimhinnene når en er gravid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå