Gjest Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 Leser så ofte om mannfolk her inne med dårlig økonomisk sans, eller at de er kjempe gjerrig. Jeg er ikke så veldig flink med andre ting enn husholdningspenger. Han er kjempe fornuftig innser jeg etterhvert, uten at jeg merker det igrunnen. Han har til og med planlagt hvordan jeg med min deltidsjobbing, lange studier og inntektstopp da vi starteet opp firma skal få en grei pensjon:)
*bolla pinnsvin* Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Jada, godt nok. Skulle bare mangle, da han er siviløkonom ;o)
Miss L å di Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Her er det mannen i huset som kontrollerer pengene. Jeg er helt grønn når det gjelder økonomi.
ann-k 82 Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Jeg har heldigvis en kjempefornuftig samboer når det gjelder alt med penger og papirer og sånne ting. Han tjener en del bedre enn meg da,men er ikke gjerrig i hele tatt,bruker mye penger på meg og småen( noe jeg ikke ber om da),jeg er i permisjon med 80 % lønn,så har jo en inntekt selv og da. Men han er kjempeflink til å spare og se fremover:) Masse skryt skal han ha:)
BettyBoob Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 gubben min har økonomisk sans, utdannet innen økonomi og it-ledelse
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #6 Skrevet 15. februar 2008 lurer av og til om det er en truet dyreart:) Jeg merker faktisk at etter vi fikk barna har den økonomiske oversikten og kontrollen gått fra meg til han. Rart igrunnen. Men han er flink, men vil ikke sitte igjen som et brødhue om det skjærer seg en dag:)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #7 Skrevet 15. februar 2008 Ja her er det mannen som er økonomen av oss to ;-) Jeg er altfor vimsete og ustrukturert til å ha orden på slikt.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. februar 2008 #8 Skrevet 15. februar 2008 Jepp....helt ekstrem til tider,hehe:o) Jeg derimot...sier som Alva: Altfor vimsete,hehe
Mille** Skrevet 15. februar 2008 #9 Skrevet 15. februar 2008 Han jobber som økonomisjef, så joda han har god økonomisk sans. ;o)
Gjest Skrevet 15. februar 2008 #11 Skrevet 15. februar 2008 Han har egentlig det. Og det var faktisk noe av det jeg falt for med ham etter flere år med en økonomisk dust. Han svarte nemlig, min nåværende, at vi ikke kunne gå på date, for han hadde ikke råd når han hadde betalt alle regningene. Da var jeg solgt;) Hehe...
Mamma Mirabell Skrevet 15. februar 2008 #13 Skrevet 15. februar 2008 Min er heldigvis god med tall og penger Flinke mannen min
Himmel og hav Skrevet 15. februar 2008 #14 Skrevet 15. februar 2008 Ja, min er flink, ansvarlig og god på økonomi. Men det er i grunnen jeg også...
HTC Skrevet 15. februar 2008 #16 Skrevet 15. februar 2008 Ja, i den forstand at det er jeg som har oversikten på økonomien vår. Han godtar det jeg sier og bruker ikke mer enn det jeg sier han kan bruke.
piano♫ Skrevet 15. februar 2008 #17 Skrevet 15. februar 2008 Ja :-) Han er finansminister i Pianofamilien (jeg synes det er morsomt å føye til at jeg er statsminister, hehe...). Jeg er likevel godt nok oppdatert til at jeg også har kontroll, samt ville klart meg på egen hånd. Handler ganske mye om at vi har måttet omfordele oppgavene etter at han ble syk og må sitte mye stille. Styre regninger og nettbank+papirer er en jobb han klarer innmari godt. Så får heller jeg løpe på loftet og sånn ;-). Vi har faktisk fått mye bedre kontroll på økonomien etter at han "tok over", nå blir det penger til overs hver måned, i stedet for sånn som det var: at vi brukte alt vi hadde.
Sjefsmegga Skrevet 15. februar 2008 #18 Skrevet 15. februar 2008 Min er superflink med penger, uten å være gnien ;-) Leser ofte at de er enten eller...gled jeg har en som både er flink og som skjønner at penger er til for å brukes også :-D
**Min nydelige Milla** Skrevet 15. februar 2008 #19 Skrevet 15. februar 2008 Ja, det skal gudene vite at han har.. Har orden på alt.. Han tjener godt og har heldigvis da kontroll på det meste
Gjest Mylian er Mambo-Mamma Skrevet 15. februar 2008 #20 Skrevet 15. februar 2008 Skjønte ikke spm.. aldri hørt om ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå