Gå til innhold

angående fundus mål....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var jeg hos legen, jeg var da i uke 35 (36 nå), hun syntes fundus målet mitt var veldig lite 29 i uke 35, og det hadde samtidig flatet ut...Så hun tok en telefon til føden ,og sendte meg dit...Når jeg kom måtte jeg vente i over to timer fordi det var så vanvittig travelt der, og når jeg endelig kom inn til legen(jeg var siste mann poliklinisk denne dagen), satt hun i telefonen i 20 min før hun sa noe som helst til meg. Og da hun sa noe tilslutt, spurte hun hvorfor i all verden jeg var der, siden jeg hadde vært til ultralyd to uker i forveien? Jeg forklarte at legen hadde sendt meg pga lavt fundus-mål.Hun bare ristet på hodet men tok alikevel ultralyd, og mente babyen vokste etter sine egene mål?!

Syntes det ikke var beroligende i det hele tatt ettersom jeg forrige gang ble indusert i uke 35 pga for lite fostervann+at jeg har et høyrisikosvangerskap med hyperemesis hele veien og blødninger(samme som sist..)

Er det bare meg eller er de mindre årvåkne og mer stresset på sykehuset nå enn for 6 år siden, eller har det blitt altfor populært å føde der?(de kommer fra 3 fylker...)

Hilsen frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen andre meer?d symfyse-fundus mål 29 i uke 35-36??Erfaring?

Skrevet

Skulle stå: Noen andre med symfyse-fundus mål 29 i uke35-36?

Ble mye trykkleifer...

Skrevet

jeg er i uke 35 nå,skal til jordmor og måle neste mandag,jeg hadde 26 i uke 33,det er jo veldig lite derfor ville jordmor at jeg skulle måle igjen nå om ikke så lenge,håper babyen har det bra:)...kanskje det er en dverg,hehe,(neida);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...