Anonym bruker Skrevet 15. februar 2008 #1 Skrevet 15. februar 2008 I dag så har jeg prøvd å gå en tur med snuppa, men det homper noe så voldsomt pga av is og grus at jeg blir nesten sprø, og lille berta homper jo nesten rundt i vognen, var ut i 15 min gav rett og slett opp..vet ikke om det er noe skadelig akkurat men det så ikke så behagelig ut..er det noen som har noen gode forslag til å heller bære på tur, har babybjørn men den er jo bare noe dritt får jo ikke ungen i den en gang, og snyppa er bare 5 mnd...tar i mot forslag med glede:)
Mammapudding Skrevet 15. februar 2008 #2 Skrevet 15. februar 2008 Har desverre ingen råd, ville bare si at humpete gangveier er supert når vi triller tur, jo mere humper jo fortere sover hun Når det gjelder bæreting så vet jeg ikke om noe..men vet at mange her inne kan hjelpe deg der
Mammapudding Skrevet 15. februar 2008 #3 Skrevet 15. februar 2008 Det skulle stå jo fortere sovner hun..har aldri sett noen sove fort..hehe:)
Tussa og Sofie Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 Helt enig, håpløst. Litt risting er supert, men for mye så våkner vesla her. Letter jo nedi vogna og jeg må gå i sneglefart for at dumpene skal bli "mykere" HUFF! Noe dritt med sånn møkkavinter. Hadde vært så mye bedre med masse snø... Vel vel...vi går nå tur, men blir liksom ikke noen fine gode lange turer for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå