Gå til innhold

Stenge avd på St.Olav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Flere som føler det som en ekstra stressfaktor og ikke vite om det blir Tr.heim eller Orkanger som blir fødested? Vi skulle ikke satt igang en protest eller noe, og vise at vi som er gravide er svært uenige i dette forslaget??? Noen meninger?

 

(Samme som på Bim-treff Trondheim, 2.trimester og 3.trimester. Foreslår at vi samler svar på Bim-treff Trondheim, så blir d mer oversiktelig. Spennende å høre om det er flere der ute som er opptatt av dette... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...